همزمان با ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی در 12 بهمن سال 57 آیین گلبانگ انقلاب اسلامی و با نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 01 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در مراسم گلبانگ انقلاب اسلامی که صبح امروز در مدرسه تازه افتتاح شده جهان علوم اردبیل برگزار شد علاوه بر مسئولان استانی، خانواده‌های شهدا و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت نیز حضور داشتند که لحظه تاریخی ورود امام به میهن اسلامی با نواخته شدن گلبانگ گرامی داشته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی شاهکار قرن معاصر است که امام راحل با تمام قدرت اعتقادی و ایمانی خود در برابر همه زورگویان این نظام ارزشی را به ثمر نشاند و به همه ثابت کرد که انقلاب اسلامی محصول حضور مردم و قدرت و صلابت آنها است.

صابر سپهری با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یکی از دستاوردهای عظیمی که امروز بر هیچ کس پوشیده نیست حضور مردم در صحنه‌های مختلف و تلاش همه مسئولان و خادمان نظام اسلامی است که در خدمتگزاری بی‌منت در صحنه‌های مختلف حاضر هستند.

وی افزود: تجلی واقعی حضور سرنوشت‌ساز را می‌توان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال مشاهده کرد که قطعا تجلی واقعی از پشتوانه حضور مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه در 37 سال اخیر تلاش شده تا با رویکرد محرومیت‌زدایی و برقراری عدالت اجتماعی دستاوردهای نظام اسلامی تجلی واقعی‌تری را پیدا کند، بیان کرد: ما نمونه این حرکت ارزشی نظام اسلامی را در تحولات نظام تعلیم و تربیت شاهد هستیم که قطعا این تحولات زمینه رشد و بالندگی جمهوری اسلامی ایران را در آینده فراهم می‌آورد.

سپهری تصریح کرد: انقلاب اسلامی که در سال 57 به ثمر رسید اسباب تعجب و تامل سیاستمداران دنیا را به همراه داشت به طوری که همه امروز به شکوه و عظمت این انقلاب ارزشی اذعان دارند.

وی ادامه داد: در سایه این حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌های شایسته‌ است که قطعا روز به روز نهضت بزرگ امام راحل و حرکت تاریخی معمار کبیر انقلاب در ابعاد مختلف ظهور و بروز واقعی پیدا می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: در نظام تعلیم و تربیت امروز فضای همدلی و همزبانی حاکم است و در مقطع کنونی که برجام انجام شده و شاهد رفع تحریم‌های ظالمانه علیه انقلاب اسلامی هستیم قطعا در همه عرصه‌ها آثار مثبت و پرخیر و برکت این تلاش‌ها و پیگیری‌ها را شاهد و ناظر خواهیم بود.

سپهری گفت: جمهوری اسلامی ایران در حالی وارد سی و هفتمین سالگرد حیات طیبه خود می‌شود که در 36 سال گذشته انقلاب اسلامی به رغم فراز و فرودهایی که با آن روبه‌رو بوده بیش از هر زمان دیگر در مسیر توسعه و عظمت قرار گرفته است.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در این مراسم الهه ذاتی مشاور استاندار اردبیل در حوزه دانش‌آموزی با تبریک ایام دهه فجر حضور دانش‌آموزان در صحنه‌های مختلف را به عنوان نسل آینده زمینه حرکت‌های تحولی برای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی یادآؤر شد: امروز دانش‌آموزان در صحنه‌های مختلف حاضر هستند و تلاش می‌کنند تا رهرو صدیق شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار