رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان:
ماموران پلیس آگاهی استان زنجان موفق به کشف مقدار 2 تن و 500 کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال را که به صورت 50 کیسه 50 کیلویی در حال توزیع بودشدند.
کد خبر: ۱۶۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳ 25 January 2016

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جعفر رحمتی اظهار داشت: ‌در راستای مبارزه با قاچاق كالا، ماموران پلیس آگاهی استان، از توزیع كود شیمیایی قاچاق در یكی از روستاهای شهرستان زنجان مطلع و موضوع در دستور كار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ رحمتی افزود: ماموران به محل ا علامی اعزام و مشاهده كردند فردی به هویت ع . ن در حال توزیع كود شیمیایی قاچاق است كه در بازرسی از این خودرو، موفق شدند مقدار ۲ تن و ۵۰۰ كیلوگرم كود شیمیایی قاچاق به ارزش بیش از یك میلیارد ریال  را كشف كنند.

وی با بیان اینكه این كودهای شیمیایی به صورت ۵۰ كیسه ۵۰ كیلویی  توزیع می شد، خاطرنشان كرد: بلافاصله خودرو توقیف، راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینكه مبارزه با قاچاق كالا،‌ ضامن رونق اقتصادی یك كشور است، بیان داشت: پلیس با بكارگیری تمامی توان عملیاتی خود با قاچاقچیان كالا و ارز مبارزه خواهد كرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان  همچنین از كشف بیش از ۱۲ هزار و ۶۳۲ عدد داروی غیر مجاز خبر داد.

سرهنگ مراد جعفری گفت: به دنبال کسب گزارش های مردمی مبنی بر توزیع داروهای غیرمجاز در یك منزل مسكونی، تحقیقات نامحسوس پلیس در این زمینه آغاز شد.

جعفری افزود: با شروع تحقیقات و محرز شدن فعالیت غیرقانونی صاحب این منزل، ماموران جهت بازرسی به محل اعزام شدند.

وی  خاطر نشان كرد: ماموران در بازرسی از منزل متهم به هویت " م . ن " ۱۲ هزار و ۶۳۲ عدد انواع داروی غیرمجاز و اعتیاد آور كشف كردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با تاكید بر این كه پلیس با تمام توان با متخلفان برخورد می كند، گفت: صاحب این منزل مسكونی پس از تشكیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار