امام جمعه بندرلنگه با اشاره به اینکه جرم فتنه‎گران روز به روز بیشتر می‎شود، گفت: آنها صلاحیت هیچ پست و مقامی را ندارند.
کد خبر: ۱۶۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 15 January 2016
به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید محمدجواد رکنی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه پست و مقام‎ها نباید انسان را فریب دهد، اظهار داشت: نباید این پست‌ها مدیران را مغلوب و تواضع را از آنان بگیرد. ما باید در اوج قدرت غرور نداشته و در اوج ضعف هم ذلیل نباشیم و از عهده این امتحان سربلند بیرون آییم.
 
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه سراسر کشور، افزود: نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگی و امام جمعه فرمانده این قرارگاه است. به همین جهت مورد هجمه دشمنان است. نمازگزاران به عنوان نیروهای قرارگاه با ستاد نماز جمعه همکاری کنند.
 
امام جمعه بندرلنگه با اشاره به اینکه جرم فتنه‌گران روز به روز بیشتر می‌شود، یادآور شد: اینها صلاحیت هیچ پست و مقامی را ندارند. کودتای مخملی و رنگی 88 با حضور مردم شکست خورد. اگر حضور و تدبیر رهبری نبود، دشمن موفق این فتنه بود. ما هنوز با آثار شوم این فتنه دست به گریبانیم. نمی‌توان ابعاد آن را حساب کرد.
 
رکنی خاطر نشان کرد: مردم با هر سلیقه پای صندوق بیایند و به کاندید مورد نظر خود رای دهند. هر کس مورد تایید شورای نگهبان است، صالح است. ما باید اصلح به نظام، رهبری و انقلاب را انتخاب کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه مجلس خبرگان تشریفاتی نیست، اظهار داشت: کار مهم این مجلس انتخاب رهبری است. اگر اعضای خبرگان شجاع، مدیر و مدبر نباشند، نمی‌توانند رهبری با این صفات نیز انتخاب کنند.
 
امام جمعه بندرلنگه حرکت انقلابی سپاه دریایی را قابل تحسین دانست و افزود: دستگیری متجاوزین که به آبهای خلیج فارس وارد شدند، با قدرت و بدون هیچ خوف و واهمه انجام گرفت. پس از عذرخواهی و ثابت شدن سهوی بودن، آنان آزاد شدند، آنها فکر کردند اینجا آبهای کویت و بحرین تحت سلطه خودشان است. در آبهای ما یک پرنده هم نمی‌تواند وارد شود و از دید نیروهای مقتدر ما پنهان بماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار