رئیس هیئت ووشو استان هرمزگان روز دوشنبه (هفت دی ماه) از هیئت ووشو شهرستان بستک بازدید کرد.
کد خبر: ۱۵۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵ 28 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا بهرمن رئیس هیات ووشو هرمزگان با هدف بررسی و ارزیابی توانایی های ورزش ووشو در شهرستان بستک، پیش از ظهر امروز (دوشنبه 7 دی ماه) از این شهرستان بازدید و در نشستی با حضور امام جمعه موقت بستک،  رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس اداره آموزش و پرورش این شهر و جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بستک دیدار و نقطه نظرات مطرح در این خصوص توسعه ورزش قهرمانی در این شهرستان را در رشته ووشو مورد جمع بندی قرار داد.
 
بازدید رئیس هیات ووشو هرمزگان از ظرفیتهای ووشو در بستک
 
وی در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت ورزش ووشو در دو بخش قهرمانی و استعدادیابی در استان هرمزگان، اظهار داشت: ورزش ووشو طی سال های اخیر به موفقیت های چشمگیری در کشور و استان دست یافته و با توجه به استعداد و توانمندی های خوبی که در استان در این رشته وجود دارد، روز به روز بر افتخارات فرزندان هرمزگان در این رشته افزوده می شود و افق روشنی پیش روی این ورزش وجود دارد.
 
بهرمن با تجلیل از نقش ارزشمند رئیس اداره ورزش بستک گفت: با حضور آقای محمدی در راس هرم ورزش این شهرستان، شاهد تحولات خوبی در نحوه تعامل با هیات ها و رشد استعدادهای قهرمانی هستیم که دستاوردهای آن را در آینده نزدیک در معرفی ورزشکاران مستعد به عرصه قهرمانی استان هرمزگان خواهیم دید.
 
رئیس هیات ووشو هرمزگان از تلاش های رئیس آموزش و پرورش بستک قدردانی کرد و بیان داشت: نگاه مثبت آقای عزیزی به ورزش در هر دو بخش پهلوانی و قهرمانی زمینه ساز گرایش قابل توجه نوجوانان و دانش آموزان به ورزش است و هیات ووشو بستک باید برای استعداد یابی در این رشته از ظرفیت های آموزش و پرورش به خوبی بهره بگیرد.
 
وی گفت: جا دارد از نگاه بلند و هوشمندانه سازمان بسیج کشور و سپاه استان هرمزگان و شهرستان بستک صمیمانه قدردانی کنم که با در اختیار قرار دادن زیرساخت های ورزشی مناسب به ورزش های رزمی در توسعه ورزش و پرورش قهرمانان، به استان ها و شهرستان ها و روستاها کمک می کنند.
 
لازم به ذکر است که حیدر اسدى رئیس کمیته داوران هیئت ووشو استان هرمزگان نیز بر اهمیت توجه به مسئله داوری و پرورش داوران حرفه ای و با تجربه در رشته های مختلف ورزشی تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار