مدیرعامل سازمان فرهنگی، ‌ورزشی شهرداری اردبیل گفت: تیم شهرداری اردبیل از هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال با نتیجه سه بر صفر از حریف خود در اراک شکست خورد تا دومین باخت هفته‌های اخیر را تجربه کند.
کد خبر: ۱۳۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷ 23 November 2015

بابک پورپناهی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: در این بازی با اخراج یک بازیکن از تیم شهرداری به رغم انجام بازی خوب و همپای تیم شهرداری با حریف، شیرازه تیم به هم ریخت و شهرداری با دریافت سه گل از آلومینیوم اراک بازی را به حریف نام‌آشنای خود باخت.

وی تصریح کرد: ما بازی سختی را در هفته‌های آینده پیش رو داریم که با سه تیم قدر صنعت نفت آبادان، پیکان و خونه به خونه بازی می‌کنیم که هر سه این تیم در بالای جدول لیگ آزادگان قرار دارند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ‌ورزشی شهرداری اردبیل با بیان اینکه برد و باخت در هر بازی فوتبال رخ می‌دهد و مهم این است که ما بازی خوبی را انجام داده و خودمان را برای بازی سخت هفته‌های آینده آماده می‌کنیم، گفت: امیدواریم با پشتیبانی هواداران خود بتوانیم در هفته‌های آینده کسب نتایج ضعیف دو هفته اخیر را جبران کنیم.

تیم شهرداری اردبیل که از 16 بازی اخیر 17 امتیاز کسب کرده در رده‌های میانی جدول قرار دارد و تیم اراکی نیز جزو پنج تیم برتر لیگ دسته اول فوتبال است.

تیم شهرداری اردبیل هفته آینده در ورزشگاه تختی اردبیل به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار