کد خبر: ۱۳۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹ 16 November 2015

فرماندار فردیس با اشاره به جایگاه ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی در برقراری نظم و انضباط در رانندگی گفت: سطح مشارکت رانندگان در پیشگیری از وقوع حادثه و جرم باید بیشتر شود.

به گزارش ایرنا، علی قنبر زمانی عصر یکشنبه در بازدید از پلیس راهور شهرستان فردیس به بررسی مشکلات اداره راهنمایی و رانندگی فردیس پرداخت و افزود: فردیس به عنوان یک شهرستان پر جمعیت نیاز به یک برنامه ریزی بسیار دقیق برای کنترل ترافیک و پیشگیری از وقوع جرم دارد.

وی با تاکید بر حفظ تعامل پلیس و مردم گفت: اداره راهنمایی و رانندگی ضمن توجه به انضباط درون سازمانی باید در نظم بخشی به ترافیک فعال تر عمل کند.

وی افزود: پلیس راهور در حفظ امنیت و ثبات امنیت روحی و روانی رانندگان جایگاه مهمی دارد و همه مردم مدیون خدمات و زحمات شبانه روزی این نهاد هستیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان فردیس در بازدید فرماندار از این اداره گفت: انضباط اجتماعی و ترافیکی ، کاهش تصادفات و پیشگیری از وقوع جرایم رانندگی از جمله اهداف راهنمایی رانندگی است.

سرگرد غلامعلی همایی در ادامه اظهار داشت: جلوگیری از حوادث ناشی از رانندگی و رفع موانع ترافیکی وظیفه همه مردم است و با نظارت پلیس راهور علاوه بر کاهش تصادفات و ایمنی راه ها به رعایت قوانین و مقررات کمک خواهیم کرد.

وی از نصب علائم و تجهیزات پیشگیری از تصادفات در شهرستان خبر داد و گفت: با تجهیز و نصب سرعت گیر ، گارد ریل ، علائم رانندگی و چراغ های راهنمایی در مناطق حادثه خیز شهرستان سعی داریم تصادفات رانندگی را به حداقل برسانیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار