عملیات اجرایی ۱۰ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی اهواز روز شنبه با حضور فرماندار اهواز، منتخبین مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل امور روستایی استانداری آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۶۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴ 11 May 2024

تابناک خوزستان: در این آیین که جمعی از مسئولان، دهیاران و شوراهای اسلامی و روستاییان حضور داشتند، به صورت نمادین عملیات اجرایی طرح زیباسازی و ساماندهی ورودی روستای ام طمیر اهواز آغاز شد.

ناصر سیلاوی بخشدار مرکزی اهواز در این آیین گفت: در این طرح ها معابر ۱۰ روستای ام الطمیر، سیدمعن، جعاوله، الباجی، خماسی، سادات طواهر، حلاف یک، عشاره کوچک، چپسه کوچک و آلبونیس بهسازی خواهد شد.

وی افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات آلایندگی ها اجرا می شود.

سیلاوی بیان کرد: این طرح ها در مدت هشت ماه توسط دهیاری های بخشداری مرکزی و با همکاری و نظارت فرمانداری اهواز اجرا خواهد شد.

محمد امیر منتخب مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با بیان اینکه طرح‌های عمرانی، حلقه مفقوده استان و شهرستان اهواز هستند گفت: با همت مسئولان، اعتبارات خوبی از سفرهای ریاست جمهوری و از محل آلایندگی‌ها جذب شد و از این طریق طرح‌های خوبی در حال اجرا است.

وی افزود: با توجه به اعتبارات جذب شده، در آینده شاهد کلنگ زنی و اجرای طرح‌های بهتری در بحث عمران و فرهنگی خواهیم بود.

امیر در پایان از تلاش‌ها و پیگیری های فرماندار اهواز، مدیرکل امور روستایی و بخشدار مرکزی در زمینه اجرای طرح های عمرانی در روستاها تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار