وقتی الگویت آقای عاشورا شد، مو لای درز اعتقاداتت نمی‌رود، حتی اگر میخ در به جان عزیزانت بنشانند و تیغ روی گلوی نزدیکانت بگذارند، به افق عاشورا خیره می‌شوی و زیبایی می‌بینی ... مثل حسین سلطانی‌نژاد!
کد خبر: ۱۱۵۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ 20 January 2024

به گزارش تابناک کرمان - برخی انسان‌ها یگانه‌اند، راه‌شان را مشخص کرده و پای‌شان را دقیق جای پای بزرگان دین گذاشته‌اند وقتی الگویت آقای عاشورا شد، مو لای درز اعتقاداتت نمی‌رود، حتی اگر میخ در به جان عزیزانت بنشیند، باز هم در راه خدا استوار و ثابت قدم می‌مانی!

تیغ روی گلوی نزدیکانت می‌گذارند به افق عاشورا خیره می‌شوی و زیبایی می‌بینی ... مثل حسین سلطانی‌نژاد!

یکی مثل ما بود، یک آدم خیلی معمولی وقتی زمزمه‌های مراسم سالگرد چهارم حاج قاسم شد، زن و بچه و خواهر و فرزندان‌شان را جمع کرد و به عشق حاج قاسم برای زائرانش موکب‌داری کرد.

ناگهان درهای آسمان باز شد

ناگهان ظهر عاشورا رقم خورد و درهای آسمان باز شد، جگرگوشه‌هایی هم‌نشین خدا شدند، حسین گشت و گشت و ۸ نفر از نزدیکان و محارمش را از رود خون بیرون کشید، از دخترک ۹ ساله خودش تا فرزند ریزه میزه و تازه دندان درآورده خواهرش ...

۸ تا کنار حاج قاسم، زیبا نیست؟

سپید تن شان کرد و رو به روی حاج قاسم گذاشت‌شان روی خاک : «۸ تا کنار حاج قاسم، زیبا نیست؟»

این جمله‌اش دیگر او را از ما خیلی معمولی‌ها جدا کرد و حسین را آن بالا بالاها برد جایی در کنار خواص خدا.

چه می‌شود که کسی بتواند این جمله را در آن شرایطی که کوه کم می‌آورد به زبان جاری کند؟ از خودش می‌پرسیم ...

 

شهداء حادثه تروریستی کرمان

 

آن جمله‌ را کسی در دهانم گذاشت

حسین سلطانی‌نژاد همسر شهیده نغمه گلزاری و پدر شهیده مریم سلطانی‌‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به آن جمله معروفش بعد از خاکسپاری عزیزانش اشاره کرد و اظهار داشت: از خانواده من ۸ نفر شهید شدند، بچه‌هایم را خودم به خاک سپردم، وقتی سر بلند کردم جمله‌ای را گفتم که کسی در دهانم گذاشت.

من زیبایی دیده بودم که گفتم

زبان من بود، صدای من بود، اما کس دیگری در فکرم گذاشت، آن لحظاتِ سخت و طاقت فرسا، یاد سختی‌های خانم حضرت زینب افتادم، خدا کمک کرد یاد جمله‌ای افتادم که آن بانوی عظیم در برابر مصیبت‌ها به زبان آورد، بنابراین روی زبان من هم نشست.

آن جمله واقعا از صمیم قلبم بود، آن لحظات واقعا زیبا بودند و من زیبایی دیده بودم که گفتم.

 

شهیده مریم سلطانی‌نژاد دختر حسین سطانی‌نژاد 

 

سیلی خوردند، انتقام سر جای خود باقی است

این پدر داغدار به انتقام سپاه پرداخت و با تاکید بر اینکه انتقام وعده خداست و حتما روزی محقق می‌شد، بیان کرد: این هنوز اول کار است، آن حمله فقط سیلی بود که ان‌شاءالله با پایان اسرائیل و ایادی ظلم، کامل می‌شود.

از سپاه و از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای تشکر می‌کنم که مرهمی روی زخم دل خانواده‌های شهداء گذاشتند.

این  وحدت، ثمره خون شهداء است

سلطانی‌نژاد ابراز محبت مردم به شهداء حادثه تروریستی را نتیجه خون شهداء دانست و تاکید کرد: مردم نظام جمهوری اسلامی را دوست دارند، نظام‌شان را دوست دارند، این  وحدت، ثمره خون شهداء است، شهدایی که هم از شیعیان و هم از سنی‌ها هستند، ما هر جا شهید دادیم، خون مردم به جوش آمده است.

در ثانیه‌های آخر خاک‌سپاری لاله‌های گلگون‌کفن حادثه تروریستی کرمان، حسین سلطانی‌نژاد که داغدار ۸ نفر از اعضای خانواده‌اش بود، در جملاتی فریاد زد: ۸ تا کنار حاج قاسم، از این زیباتر می‌شه؟ زیباست! ما رأیتُ الّا جمیلاً «چیزی جز زیبایی ندیدم»

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار