نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی گفت: این عملیات قدرت نظامی و بازدارندگی ایران را در دنیای پرتلاطم و آشوب امروز در یک تابلو برجسته کرد و برای جهان به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳ 15 April 2024

به گزارش تابناک کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی شامگاه ۲۶ فروردین ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به حمله سپاه پاسداران به مواضع رژیم صهیونیستی اظهار کرد: عملیات شب گذشته، مهم ترین، بزرگ‌ترین و خطیرترین عملیاتی بود که در قرن اخیر اتفاق افتاد و جمهوری اسلامی و اقتدار آن را در معرض دید جهان گذاشت.

وی با اشاره به اینکه این عملیات از جنبه‌های مختلف حائز اهمیت است، افزود: یک جنبه سخت افزاری است که قدرت نظامی و بازدارندگی ایران را در دنیای پرتلاطم و آشوب امروز در یک تابلو برجسته کرد و برای جهان به نمایش گذاشت.

علیدادی سلیمانی بیان کرد: حمله سپاه پاسداران، عملیاتی بسیار دقیق، حساب شده، موثر، بازدارنده و نشانه قدرت و صلابت دستگاه تصمیم گیر نظام جمهوری اسلامی بود.

امام جمعه کرمان با اشاره به جنبه نرم افزاری این عملیات گفت: شاد شدن دل هواداران و طرفداران جمهوری اسلامی و مردم در داخل و خارج از کشور و مسلمانان را شاهد هستیم که در پی این عملیاتی شادی کردند و جشن گرفتند و نشان داد جبهه مقاومت و مردم مسلمانان طرفدار جدی نظام اسلامی و عملکرد او در این صحنه و صحنه‌های ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و دفاع از ارزش‌ها هستند و پیروزی بزرگی برای نظام اسلامی در منطقه است.

وی با اشاره به جنبه اطلاعاتی عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی عنوان کرد: عملیاتی با این حجم و هماهنگی با کشور‌هایی که باید از حریم هوایی آن‌ها استفاده شود و هدف را دقیق مورد اصابت قرار بدهد (انهدام مرکزی که اطلاعات کنسولگری ما را داد و مرکزی که عملیات را به عهده داشت)، نشان از دقت، سرعت و اشراف اطلاعاتی عملیات جمهوری اسلامی است.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: ایران نشان داد در دفاع از امنیت، خاک و ارزش‌هایی که به خاطر آن انقلاب شکل گرفته، محکم ایستاده و با قدرت و صلابت دفاع می‌کند و امیدوارم این سیلی محکم و تنبیه قابل توجه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی برای این رژیم درسی باشد و ادامه ندهند.

وی بیان کرد: اگر به هر دلیلی مجددا حماقتی انجام بدهند، همانطور که مسئولان گفتند در حجم وسیع‌تر و با قاطعیت و قدرت بیشتر پاسخ آن داده خواهد شد.

امام جمعه کرمان در پایان این اتفاق را به رهبر معظم انقلاب، ملت ایران، نیرو‌های مسلح مقتدر و سپاه قهرمان تبریک گفت.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار