رییس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) گفت: این موسسه به صورت تخصصی بر ترویج اندیشه امام راحل کار می‌کند و رویکرد اصلی آن بهره‌گیری از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای برای گسترش اندیشه‌های امام خمینی(ره) است.
کد خبر: ۱۱۴۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵ 08 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،حجت الاسلام «علی کمساری» روز دوشنبه در آیین اختتامیه دومین هفته فرهنگی برآستان آفتاب خمین در سالن همایش‌های بیت تاریخی امام راحل این شهرستان، با تقدیر از برگزارکنندگان دومین هفته فرهنگی خمین، افزود: در سیاستگذاری فرهنگی، امام همانگونه که برای نسل‌های قبل شناخته شده بود، برای نسل بعد که بیش از ۵۶ درصد جامعه را تشکیل می‌دهند، باید معرفی شود.

وی ادامه داد: پاسخ به این سوال مهم که آیا امروز به امام نیاز داریم یا خیر، و این مهم نیازمند بررسی و رجوع به صحبت‌های مقام معظم رهبری درباره شخصیت امام راحل دارد.

رییس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) بیان کرد: رهبر معظم انقلاب، امام راحل را حکیم به معنای واقعی معرفی کرد که از نگاه بالاتری نسبت به نگاه مادی ما برخوردار است.

حجت الاسلام کمساری توضیح داد: تکیه امام راحل همواره به مردم بود و برگزاری انتخابات به عنوان مهمترین صحنه مشارکت مردمی مصداقی از این اتکا است.

وی، با اشاره به برگزاری انتخابات پیش‌رو در اسفندماه سال جاری تصریح کرد: ایجاد زمینه رقابتی در این آزمون سیاسی منجر به حضور گسترده مردم می‌شود.

رییس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) افزود: امام به عنوان یک حکیم همچنان می‌تواند چراغ هدایت باشد و باید به این باور برسیم که برای رسیدن به هدف و طی مسیر توفیق، راهی غیر از راه امام وجود ندارد.

حجت الاسلام کمساری، به افتتاح گذر فرهنگ، هنر و صنایع دستی خمین در بیت تاریخی امام راحل اشاره کرد و گفت: این گذر فرهنگ و هنر عامل مهمی در پیوست کسب و کار و زندگی مردم خمین و بیت حضرت امام راحل است.

وی تصریح کرد: این موسسه متعلق به مردم و فعالیت آن در امتداد راه امام راحل و مقام معظم رهبری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار