رییس حوزه هنری خراسان شمالی گفت: سومین رویداد ملی هنری روایت حبیب با شعار جهان پهلوان سردار سلیمانی در بجنورد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵ 31 December 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، اکرم صدیقی کلاته با بیان اینکه سومین رویداد ملی هنری روایت حبیب ویژه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در خراسان شمالی برگزار می‌شود، اظهار کرد: این رویداد سال گذشته در شهر‌های شیروان، آشخانه و بجنوردبه صورت میدانی و صحنه‌ای اجرا شد و امسال این ویژه برنامه در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری سومین رویداد روایت حبیب را دوازدهم دی ماه اعلام کرد و گفت: این مراسم در زورخانه آرش کمان‌گیر مجموعه شهید حسن علیدخت بجنورد با شعار جهان پهلوان حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

رییس حوزه هنری خراسان شمالی با اشاره به اینکه این رویداد هر سال با نگاه هنری برگزار می‌شود، افزود: هدف بازگو کردن رشادت‌ها، سلحشوری‌ها، اخلاق، منش، معرفت و مرام سردار سلیمانی برای مردم است.

صدیقی تصریح کرد: اجرای مرشد، شعرخوانی یکی از دختران، روایتگری، اجرای موسیقی پاپ توسط یکی از خوانندگان جوان اهل جاجرم از جمله بخش‌های این رویداد است.

رییس حوزه هنری خراسان شمالی گفت: این رویداد با مشارکت سپاه حضرت جوادالائمه (ع)، بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی و ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دلیل انتخاب شعار جهان پهلوان سلیمانی گفت: سردار سلیمانی از کودکی در زورخانه فعالیت می‌کرد و این مرام و پهلوانی را از کودکی کسب کرده بودند و وظیفه داریم در نشر ارزش‌ها با زبان جهانی هنر و تبیین اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار