نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک به مناسبت فرا رسیدن روز نهم دی‌ماه و میثاق امت با ولایت، این روز را تجلی بصیرت ملت دانستند.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳ 30 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله دری نجف آبادی وفرزاد مخلص‌الائمه در این پیام آورده‌اند: نهم دی‌ماه روزی است که ملت بصیر و آگاه ما در یک حماسه فراگیر ‌غرور آفرین با حضور خود چشم فتنه را کور کرد و بار دیگر با راهپیمایی شکوه‌مند خود از انقلاب ‌اسلامی و ولایت فقیه پاسداری ‌نمود و دست رد بر سینه فتنه گران زد وتوطئه منافقان و کوردلان ‌و آشوب طلبان و اربابان آنها را خنثی کرد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: روز ۹ دی به حق یکی از ایام الله است که دست جنایتکاران ‌و بیگانه پرستان و دیو سیرتان برای ملت آگاه ایران رو شد و پایگاه فتنه گران ریا و تزویر فرو ریخت.

در ادامه این پیام آمده است: در روز نهم دی‌ماه فتنه آنانکه چندین ماه در گوشه و ‌کنار کشور آشوب و فتنه به راه انداخته بودند و در صدد فتنه گری و توطئه بودند ‌و در روز عاشورا ماهیت خود را با اسائه ادب به ساحت قدسیان و عاشورائیان ‌و کربلائیان و مکتب انسان ساز و جهاد و شهادت نشان دادند، خنثی شد و ملت شریف ایران اسلامی یکبار دیگر فریاد صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی را سر دادند به دشمنان داخلی و خارجی نشان دادند هرگز از مسیر انقلاب اسلامی خارج نمی‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار