قرارگاه جهادی شهید صیاد شیرازی آجا در خراسان‌جنوبی از فردا عصر در منطقه جواد الائمه فردوس برای خدمات‌رسانی به اهالی این محله محروم مستقر می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷ 06 December 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، قرارگاه جهادی شهید صیاد شیرازی آجا در خراسان‌جنوبی از فردا عصر در منطقه جواد الائمه فردوس برای خدمات رسانی به اهالی این محله محروم مستقر می‌شود.

عرصه‌های فعالیت این قرارگاه جهادی در حوزه‌های عمرانی (بنایی، گچ کاری، لوله کشی آب، سیمانکاری و نقاشی ساختمان) و فنی وخدماتی (تعمیر لوازم منزل، تعمیر تلفن، تعمیر مبل، برق ساختمان، آرایشگری، جوشکاری و دریل کاری، صحافی کتب مذهبی) است.

همچنین در عرصه سلامت این قرارگاه خدماتی، چون دندانپزشکی، ویزیت متخصص توسط پزشکان متخص و خدمات پرستاری را به مردم منطقه جواد الائمه فردوس ارائه می‌دهند.

توزیع بسته‌های معیشتی، برپایی کارگاه خیاطی برای آموزش و دوخت رایگان چادر و مقنعه با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف من، کارگاه نقاشی و کاردستی کودکان، خانه بازی کودکان، زیبا سازی و اجرای طرح حیاط پویا در یک مدرسه، تجلیل از یک نفر جانباز و چندین رزمنده در منزل، عضو یابی و استخدام در آجا، میز خدمت جامعه معظم ایثارگران و اجرای کلاس‌های آموزشی امداد و نجات از دیگر خدماتی ست که این قرارگاه در برنامه کاری خود دارند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار