معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از پیگیری برای برگزاری رویداد گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۶ خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ 27 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، وحید امیری با اشاره به ظرفیت‌های بسیار کرمانشاه در حوزه گردشگری، اظهارکرد: باتوجه به این ظرفیت طی سال‌های گذشته تلاش‌هایی برای برگزاری یک رویداد بین المللی گردشگری تحت عنوان کرمانشاه ۲۰۲۰ شد، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا و پاره‌ای موانع دیگر به سرانجام نرسید.

وی ادامه داد: اخیرا معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی از استان خواسته با توجه به ظرفیت‌های گردشگری فراوان کرمانشاه، برگزاری یک رویداد بین المللی گردشگری را در استان داشته باشیم.

معاون گردشگری استان خاطرنشان کرد: در این راستا، ما نیز برنامه ریزی لازم را انجام داده ایم و از آنجایی که تا سال ۲۰۲۶ برگزاری رویداد‌های سالانه بین المللی گردشگری در کشور توسط استان‌های مختلف پُر شده، لذا سال ۲۰۲۶ را برای برگزاری رویداد بین المللی گردشگری در کرمانشاه انتخاب کردیم.

وی افزود: مکاتبات و رایزنی‌هایی را با وزارتخانه انجام داده و منتظر تائید نهایی وزارتخانه هستیم تا این رویداد را در تقویم رویداد‌های گردشگری کشور ثبت کنند.

امیری تصریح کرد: باتوجه به پتانسیل‌هایی که در حوزه گردشگری روستایی و اکوتوریسم داریم، مقرر شده این رویداد هم با همین محوریت برگزار شود.

وی در پایان عنوان کرد: ما در میراث فرهنگی استان پیگیری‌های لازم را برای برگزاری این رویداد خواهیم داشت، اما تحقق آن مستلزم حمایت مسئولین استانی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار