مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از توزیع ۱۸ هزار و صد بسته معیشتی به مدد جویان کمیته امداد استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰ 29 April 2024

رضا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: با همت خیرین، مراکز نیکوکاری، ادارات و سازمان ها تعداد ۱۸ هزار و صد بسته معیشتی به ارزش ۱۵۸ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه شامل اقلام ضروری معیشتی اهدا شد.

وی افزود: همچنین با فعالیت ۶۹ آشپزخانه در سراسر استان تعداد ۱۱۹ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۱۲۸ میلیارد ریال و تعداد ۲۷۲ هزار عدد افطاری ساده به ارزش ریالی ۱۸۰ میلیارد ریال به ولی‌نعمتان تحت حمایت تقدیم شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: طرح اطعام مهدوی، طرح مفتاح الجنه (تفقد و سرکشی به خانواده‌های ایتام و نیازمند) و اکرام و محسنین از ابتدای ماه مبارک رمضان اجرا شد که در نتیجه این فعالیت‌ها تعداد هفت هزار حامی جدید طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام و تعداد این عزیزان به ۴۱ هزار و ۵۰۰ نفر افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق نیات خیرین در قالب طرح اطعام مهدوی و سایر طرح‌ها مبلغ ۳۹۴ میلیارد ریال جمع آوری و در سریع ترین زمان ممکن به نیازمندان اهدا شد.

طاهری در پایان گفت: بر خود لازم می دانم از اقشار مختلف مردم عزیز به منظور همدلی، کمک رسانی و مشارکت دلسوزانه در طرح های این نهاد با هدف کاهش آلام نیازمندان و ایتام، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم با عنایت خداوند منان این توفیقات ادامه داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار