مدیرعامل انجمن اهدا عضو ایرانیان کرمانشاه:
مدیرعامل انجمن اهدا عضو ایرانیان استان کرمانشاه گفت:‍ پنجمین اهدا کننده عضو در سال جاری بیمار مرگ مغزی بود که با رضایت خانواده پس از انجام معاینات پزشکی به سه نفر جانی دوباره بخشید.
کد خبر: ۱۱۳۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 15 November 2023

حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: جانبخش آقاجان احمدی فرد ۵۹ ساله ساکن کرمانشاه به علت مرگ مغزی با تأیید تیم پزشکی و با رضایت خانواده سه عضو آن شامل کلیه‌ها و کبد به سه بیمار نیازمند اهدا و حیات را به آنان بخشید.

وی افزود: این عمل ارزشمند مصداق عملی کردن دستور خداوند متعال است آنجا که در آیه ۳۲ سوره مائده می‌فرماید «هر کس یک نفر را نجات بدهد همانند این است که تمام بشریت را نجات داده است» و این ارزش والای اهمیت جان انسان‌ها در نزدخداوند بزرگ را می‌رساند.

مدیرعامل انجمن اهدا عضو ایرانیان استان کرمانشاه تصریح کرد: چه ارزشی بالاتر از اینکه ما با تصمیم آگاهانه خود موجبات حیات بخشیدن به هم نوع‌ خود را فراهم آوریم این سعادتی است که اراده خداوند تبارک و تعالی برای این جانبخش از دست رفته رقم زده و با این کار انسان دوستانه ماندگار شده است.

مرادی همچنین از اصحاب قلم، رسانه‌ها و بزرگان تقاضا کرد که در راستای فرهنگ سازی این کار ارزشمند و ایثارگرانه در جامعه تلاش کنند و نسبت به اقناع سازی جامعه و بسترسازی آن نهایت همکاری و مساعدت را داشته باشند.

وی تأکید کرد: هم استانی‌های ارجمند می‌توانند با مراجعه به سامانه ۳۴۳۲ و وارد کردن کد ملی نسبت به دریافت کارت اهدا عضو یا سفیر اهدا عضو اقدام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار