نخستین کنسرسیوم اشتغال و فنی و حرفه‌ای کشور در دانشگاه شهید چمران کرمان راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۱۱۳۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ 12 November 2023

به گزارش تابناک کرمان، صبح امروز و با حضور عرفان خسرویان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و مسؤولان استانی نخستین کنسرسیوم اشتغال و فنی و حرفه‌ای کشور در دانشگاه شهید چمران کرمان راه‌اندازی شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید چمران کرمان اظهار داشت: امیدواریم کنسرسیوم اشتغال منشا خیر و برکات برای دانشگاه چمران باشد و بتوانیم حوزه اشتغال در کشور را با توسعه این کنسرسیوم فعال کنیم.

مصطفی جعفری کرمانی‌پور با اشاره به اینکه امروز ۱۹ تفاهمنامه بین دانشگاه شهید چمران و صنایع مختلف منعقد می‌شود، ادامه داد: ۹ هزار و ۲۶۰ فرصت شغلی برای دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای ایجاد می‌شود تا هم دانشجویان برای ادامه تحصیل انگیزه بگیرند و هم اینکه دین خود به صنایع را ادا کنیم.

وی بیان کرد: راه‌اندازی کنسرسیوم اشتغال همچنین بار روی دوش ما را سنگین‌تر می‌کند و متعهد می‌شویم نیروی مورد نیاز صنایع را تربیت کنیم و با ادامه این روند هر روز شاهد این خواهیم بود ارتباط صنعت و دانشگاه شکل مستحکم‌تر و منسجم‌تری به خود بگیرد و شاهد اتفاقات خوبی در حوزه‌های مختلف مهارتی و فعالیت‌های کاربردی و ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه را داشته باشیم.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار