نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: آحاد مردم ضمن حضور پرشور در انتخابات پیش رو، افراد توانمند و شایسته را در این فرآیند حساس انتخاب کنند.
کد خبر: ۱۱۳۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 10 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک، افزود: پس از انجام مرحله ثبت نام نامزدها و رسیدگی به صلاحیت افراد، انتخابات وارد مرحله جدیدی می‌شود و آحاد مردم باید با مطالعه دقیق و آشنایی کامل از نامزدها، افراد اصلح را انتخاب کنند.

وی با یادآوری تنظیم و تایید برنامه پنجم توسعه، اظهار کرد: مردم و مسئولان باید در این برنامه به میزان سهم خود مشارکت داشته باشند و با صرفه جویی زمینه رشد هشت درصدی که در این برنامه پیش بینی شده را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به مصرف بی‌رویه بنزین و انرژی در کشور اشاره کرد و افزود: گام نخست رسیدن به توسعه اقتصادی صرفه جویی در مصرف انرژی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله دری نجف آبادی ۵۰ درصد آلودگی هوای اراک را مربوط به تردد خودروها دانست و گفت: ۵۰ درصد دیگر آلودگی این شهر در نتیجه فعالیت به کارخانجات و شرکت‌های صنعتی است، بنابراین با صرفه جویی در مصرف بنزین می‌توان گام بلندی در جهت کاهش آلودگی هوا برداشت.

امام جمعه اراک با یادآوری نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه، افزود: جریان صهیونیست از سال ۱۸۹۷ و پس از جلسه سران صهیونیست در سوئیس آغاز شد و از همان سال جنایت‌های این رژیم جعلی آغاز و تا کنون هم ادامه دارد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: ۲۷۰ نفر از سران صهیونیست از سراسر جهان در این کشور جلسه‌ای برگزار کردند و برای آینده صهیونیست برنامه ریزی انجام دادند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت فلسطین اکنون در باریکه غزه زندانی بوده و در محاصره کامل قرار دارند.

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: رزمندگان حماس در عملیات طوفان الاقصی شکست سنگین نظامی و سیاسی را به صهیونیست‌ها وارد کردند که آنان در خواب نیز نمی‌دیدند.

وی افزود: این جنایتکاران به جای اینکه با حماس درگیر شوند هزاران نفر از مردم بیگناه غزه را به خاک و خون کشیدند.

امام جمعه اراک گفت: چهار هزار نفر کودک و سه هزار نفر از زنان از زنان فلسطینی را تا کنون به شهادت رسانده‌اند و اکنون بیش از سه هزار نفر نیز زیر آوارها هستند.

آیت الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: ماهیت این رژیم باید برای دنیا روشن شود و همگان از ذات این رژیم کودک کش مطلع شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جنایاتی که اسرائیل در مدت ۳۰ روز اخیر و ۷۰ سال گذشته علیه مردم فلسطین انجام دادند در طول تاریخ بی سابقه بوده‌ است.

آیت الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: این جنایات با حمایت‌ها و پشتیبانی آمریکا و دشمنان اسلام و قرآن انجام شده‌ و میلیاردها دلار توسط این کشورها برای حمایت از اسرائیل به این رژیم اختصاص داده شده‌ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار