مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل خراسان‌شمالی گفت: طی ۷ ماه گذشته در راستای اصلاح و رفع نقاط پرتصادف، ۱۵ تقاطع در محورهای بزرگراهی و اصلی خراسان شمالی ایمن سازی شد.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲ 01 November 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل خراسان‌شمالی اظهار کرد: طی ۷ ماه گذشته در راستای اصلاح و رفع نقاط پرتصادف، ۱۵ تقاطع در محور‌های بزرگراهی و اصلی خراسان شمالی با صرف حدود ۱۵ میلیارد ریال اعتبار، ایمن سازی شد.

وی گفت: طی این مدت عملیات اجرایی ۲ نقطه پرتصادف نیروگاه شیروان و تقاطع امیرآباد در شهرستان جاجرم به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال به پایان رسید.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل خراسان‌شمالی افزود: ۳ نقطه پرتصادف و حادثه خیز پمپ بنزین فلاح و تقاطع اتیمز و واریانت شهرآباد به ارزش ۱۷۰ میلیارد با پیشرفت بیش از ۵۰ درصد در حال انجام است.

وی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی عملیات اجرایی ۱۶ نقطه پرتصادف در محدوده‌های بدرانلو، باباامان، مملجه، خانلق، مایوان، نجف آباد و جعفرآباد با بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

مشتری تصریح کرد: عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی در راستای ارتقای ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی استان به طول ۴۰ کیلومتر اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل خراسان‌شمالی، ایمن سازی نقاط پرتصادف با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای با اجرای عملیات مختلفی از جمله نصب تجهیزات ایمنی، علائم، خط نوشته افقی، اصلاح هندسی، ایجاد سرعتکاه و ... انجام می‌شود.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار