سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه:
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: تصفیه خانه واحد خمیرمایه اسلام‌ آبادغرب راه اندازی شد و مشکلات زیست محیطی ناشی از آن نیز رفع شد.
کد خبر: ۱۱۳۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ 12 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، عبدالوحید محمدی در حاشیه سفر استاندار کرمانشاه به اسلام آبادغرب، اظهار کرد: واحد خمیرمایه اسلام‌ آبادغرب از واحدهای راکد استان کرمانشاه بود و خمیرمایه از نیازهای اصلی واحدهای خبازی در سراسر کشور است.

وی افزود: این واحد راکد که بود با پیگیری انجام شده راه اندازی شد و امروز (پنجشنبه ٢٠ مهرماه) واحد تصفیه خانه خمیر مایه اسلام‌آباد غرب نیز راه اندازی شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: از لحاظ زیست محیطی این واحد آلودگی‌هایی داشت و مشکلاتی را برای اهالی ایجاد کرده بود که واحد تصفیه خانه مشکلات زیست محیطی ناشی از آن را رفع می‌کند.

وی در خصوص پروژه گلخانه اسلام‌آباد غرب که یکی از بزرگترین گلخانه‌های غرب کشور است، بیان کرد: شرکت کوثر مجری اجرای این گلخانه است و طی چند سال گذشته این واحد راکد بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به بازدید استاندار کرمانشاه از واحد گلخانه، اذعان کرد: استاندار کرمانشاه طی تماس تلفنی با رئیس بنیاد شهید کل کشور راه اندازی گلخانه را در دستور کار قرار دادند.

وی تأکید کرد: این پروژه ٨۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با اعتبار اندکی راه اندازی می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار