معاون پژوهش ،برنامه ریزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:
معاون پژوهش ،برنامه ریزی و منابع آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری 55 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان خبرداد.
کد خبر: ۱۱۲۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴ 21 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ایمان سبحان نژاد در جلسه هماهنگی برنامه های چهل وسومین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: عزت ، استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران با دفاع مقدس تثبیت و به جهانیان ثابت شد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در امتداد قیام عاشورا است و رزمندگان ما نیز مانند یاران امام حسین(ع) با ایثارگری کارهای بزرگی را در دفاع مقدس رقم زدند گفت: فرهنگ، راه و مسیر دفاع مقدس بهترین الگو برای نسلهای آینده است که این هفته فرصتی برای بیان رشادتهای رزمندگان رشید اسلام در آن دوران طلایی است.
سبحانی با بیان اینکه 55 عنوان برنامه در قالب ۲۷۶ ریزبرنامه در هفته دفاع مقدس در سطح مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان برگزار پیش بینی شده است تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و تبلیغات محیطی در هفته دفاع مقدس در سطح مدارس وادارات، برگزاری آیین پیاده روی ،نشست های خاطره گویی ،دیدار با خانواده های فرهنگی شهید، نشستهای جهاد تبیین علمی و یادواره شهدای فرهنگی بخشی از این برنامه هاست.
فرمانده بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه وبویرحمد نیز در این نشست به تشریح برنامه های بسیج فرهنگیان استان در هفته دفاع مقدس پرداخت وگفت: همه ما مدیون شهدا و خانواده های آنان هستیم و تا همیشه شاگرد کلاس ایثار و جوانمردی شان می مانیم.
سرهنگ جاماسب بهمنیار به برنامه های هفته دفاع مقدس و لزوم زنده نگهداشتن یاد شهدا اشاره کرد وگفت: نواختن زنگ مهر و مقاومت، تجلیل از جانبازان ورزمندگان، غبارروبی و گل افشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا ی فرهنگی ،روایت مقاومت و ایثار توسط راویان دفاع مقدس، ویزیت رایگان در درمانگاههای سپاه،بازدیدهای علمی و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، را از جمله برنامه های پیش بینی شده بسیج فرهنگیان استان در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
فرشید کرمی معاونت تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست گفت: آزادی، استقلال و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس است که ثابت کردند با اتحاد و همبستگی، هیچ قدرتی قادر به دست اندازی به مرزهای مقدس کشور نخواهد بود همانطور که امروزه علیرغم فشارهای شدید اقتصادی ، مردم با بصیرت و ولایت مدار کشورمان ، مقابل تحریم‌ها و تهدیدها همانند کوهی مقام ایستاده اند.
در این نشست سایر اعضا به بیان دیدگاههای خویش درباره برنامه های هفته دفاع مقدس پرداختند و بر تببین فرهنگ دفاع مقدس به دانش آموزان و زنده نگه داشتن یادوخاطره شهدای دفاع مقدس تاکید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار