کد خبر: ۱۱۶۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶ 28 April 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، تیر ماه سال ۱۴۰۲ بود ک با اعتماد دکتر علی عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، دکتر غلامرضا جمشیدی به عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی هنگام معرفی گردید.

دکتر علی عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس که تاکید فراوانی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام هلدینگ خلیج فارس با هدف رشد تولید و افزایش سود هزینه در این مجموعه داشت، با انتخاب دکتر غلامرضا جمشیدی سعی بر تکیل این پازل  گمشده در هلدینگ خلیج فارس کرد.

پس از انتخاب دکتر جمشیدی، وی  نیز با تکیه  برتخصص، دانش و توانمدنی خود و سابق مدیریت درخشانی که  داشته و تلاش نیروهای پتروشیمی هنگام توانست طرحی که سال‌ها روی زمین مانده بود را جانی دوباره ببخشد و با به بهره برداری رساندن آمونیاک پتروشیمی هنگام ، دکتر علی عسکری و مجموعه هلدینگ خلیج فارس را سربلند سازد.


بعد از اون اتفاق مهم  حال شاهد هستیم که چندی پس‌از به‌تولید رسیدن واحد آمونیاک شرکت پتروشیمی هنگام و صادرات این محصول از طریق اسکله اختصاصی این شرکت، پیش راه‌اندازی واحد اوره این شرکت پتروشیمی نیز پس از ۱۷ سال به‌طور رسمی کلید خورد و این برگ زرینی دیگری برای هلدینگ خلیج فارس و دکتر علی عسکری بوده که با اعتماد به دکتر غلامرضا جمشیدی محقق گردید.


رئیس مجتمع پتروشیمی هنگام در گفت و‌گو با خبرنگاراران گفت: با پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی واحد اوره شرکت پتروشیمی هنگام و تعیین تکلیف ۳۶ سامانه و زیرسامانه، عملیات پیش‌راه‌اندازی واحد اوره با اولویت خطوط زیرزمینی (UG) آغاز شد.

پارسا افزود: تکمیل عملیات راه‌اندازی این واحد منجر به افزایش یک‌میلیون و ۱۵۰ هزار تنی ظرفیت اسمی تولید اوره کشور خواهد شد.

وی اضافه کرد: سفارش گذاری آخرین سری تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل نهایی عملیات نصب و ساختمان این واحد انجام و با رسیدن راکتور اوره، عملیات راه‌اندازی این واحد وارد مرحله عملیاتی شد.

رئیس مجتمع پتروشیمی هنگام گفت: افزایش تولید اوره کشور ضمن این‌که نقش به‌سزایی در امنیت غذایی صنایع پتروشیمی کشور دارد، ارزآوری بسیار بالایی نیز برای کشور به‌دنبال خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار