استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: استقامت در مسیر خیر انسان را به سعادت در دنیا و آخرت می‌رساند.
کد خبر: ۱۱۲۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵ 20 September 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی پیش از ظهر امروز (۲۹ شهریور ماه) در مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد:  آنچه انقلاب اسلامی دارد به برکت خون شهدا و ایثار گران است، برای باور این مسئله یک نگاه کوتاه به گذشته کشور کافی است.

وی افزود: انسان بر مبنای خلقت الهی همواره نیازمند الگو برای حرکت است و ما در آیات و روایات و سیره معصومین (ع) دائما این را می‌بینیم که حرکت در مسیر مستقیم نیازمند تفکر یادگیری است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ما مردم استان کرمانشاه همواره نیاز به یادگیری از مکتب ایثار و شهادت داریم و چه معلمانی بهتر از ایثارگران که زندگی خود را در راه جهاد الهی قرار دادند.

وی ادامه داد: یکی از نکاتی که جامعه از خانواده ایثارگران یاد می‌گیرد، حرکت در مسیر الهی است و ما همواره در معرض انتخاب مسیر درست هستیم.

مدیر ارشد استان کرمانشاه ابراز کرد: ممکن است در زندگی گاهی به اوج نزدیک شویم، همه انسان ها در معرض این فراز و فرود هستند اما انچه انسان را به سعادت می‌رساند «استقامت در راه خیر» است.

وی اذعان کرد: اینکه شما نشان می‌دهید سال‌ها در مسیر خیر استقامت می‌ورزید یک درس عبرت است و این جامعه را به سمت سعادت سوق می‌دهد لذا از مهم‌ترین وظایف ما نگهداری فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/ز

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار