مدیرکل صمت کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: ١۴ واحد راکد در استان کرمانشاه احیا شده و ۴۸۰ نفر به کار بازگشتند.
کد خبر: ۱۱۲۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹ 10 September 2023

محسن دارابی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای سفر ریاست جمهور به استان کرمانشاه تا کنون سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به صاحبان واحدهای صنعتی استان کرمانشاه پرداخته شده است.

وی افزود: یکی از اولویت‌های کاری وزارت صمت احیای واحدهای راکد و به ظرفیت رسانی واحدهای نیمه فعال و تکمیل طرح‌های نیمه تمام است.

مدیر کل صمت استان کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا از ابزارهای متفاوتی استفاده می‌کنیم که یکی از این ابزارها تشکیل جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان کرمانشاه است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری ۴۶ جلسه با حدود ۵۰۰ مصوبه داشتیم که تعدادی از آن‌ها اجرا و به شرایط مناسبی رسیده و تعدادی هم در دست اجرا است.

دارابی تشریح کرد: در ابتدای سال ۲۲ واحد راکد داشتیم که با هدفگذاری انجام شده امید است به چرخه تولید بازگردند، در حال حاضر ۱۴ واحد از این واحدها احیا شدند و ۴۸۰ نفر از افرادی که در گذشته در این واحدها مشغول به فعالیت بودند به چرخه فعالیت بازگشتند.

این مسئول اذعان کرد: از ابتدای سال احیای ۴۴ واحد نیمه فعال برنامه‌ریزی شده بود و اکنون ۲۸ واحد آن محقق شده‌ است و از ابزارهایی مانند تأمین مالی، افزایش سهمیه مواد اولیه، رفع موانع و مشکلات ساختار استفاده کردیم.

وی افزود: حدود چهار هزار و ۶۰۰ نفر اشتغال در این واحدها تثبیت شده اند و ادامه فعالیت خواهند داشت و در زمینه تسهیلات هم تسهیلات مناسبی پیش‌بینی شده بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این تسهیلات در راستای تکمیل طرح‌های نیمه تمام و سرمایه در گردش واحدهای صنعتی موجود لحاظ شده‌اند.

انتهای پیام/ک

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار