رییس پلیس راه البرز بابیان اینکه احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی بویژه درجاده کرج - چالوس متصور است،‌گفت: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر وزش تندباد همراه با گردوخاک و بارش باران و آذرخش در این استان، مسافران در حاشیه جاده کرج - چالوس توقف نکنند.
کد خبر: ۱۱۲۳۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ 29 August 2023

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ پیمان کرمی افزود: مسافران باتوجه به این شرایط ضمن خودداری از سفرهای غیر ضروری ، قبل از سفر از وضعیت راه ها بویژه جاده کرج -چالوس مطلع شوند.

وی یادآورشد: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در تمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظر مستقر شده است.

به گفته کرمی پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل درتمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظرمستقر شده است.
مدیرکل هواشناسی استان البرز نیز پیش تر اعلام کرده بود که وزش تندباد همراه با گرد وخاک ، بارش باران و آذرخش را برای ۲ روز آینده برای استان پیش بینی می شود.

"آرش بهاروند احمدی "گفت: تحلیل الگوهای پیشیابی حاکی از ناپایداری جوی از امروز سه شنبه تا فردا چهارشنبه در استان البرز است .

وی ادامه داد: در این مدت با گذر موج ناپایدار از منطقه، وزش باد شدید و گرد وخاک و پاره ای نقاط رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت : کاهش محسوس دما تا پایان هفته جاری در استان البرز شاهد خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار