مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، از تمام خبرنگاران فعال در مطبوعات و رسانه‌های کرمان برای مشارکت فعال در جشنواره رسانه‌وشهر «مردم‌آباد» شهرداری کرمان، دعوت کرد.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸ 20 August 2023

به گزارش تابناک کرمان و به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا احمدی امروز اظهار کرد: این آثار باید از ابتدای مهرماه سال گذشته (۱۴۰۱) تا پایان مهرماه سال جاری، در یکی از نشریات مکتوب، یا رسانه‌های برخط دارای مجوز، چاپ یا بارگذاری شده باشد.

وی اظهار داشت: جشنواره رسانه‌وشهر مردم‌آباد شهرداری کرمان، پذیرای تمام آثاری است که با موضوعات و عنوان‌های مربوط به شهر کرمان و مسایل این شهر، در هرکدام از رسانه‌های شهر یا استان کرمان، منتشر شده باشد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان افزود: خبرنگاران می‌توانند پی‌دی‌اف، یا لینک آثار تولیدی خود را در چهار بخش «یادداشت»، «گفتگو یا میزگرد مکتوب»، «گزارش مکتوب» و «گزارش ویدئویی یا چندرسانه‌ای» برای شرکت در این جشنواره، ارسال کنند.

وی از انتشار فراخوان این جشنواره در آینده نزدیک خبر داد و بیان داشت: اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر درباره زمان و شیوه برگزاری جشنواره رسانه‌وشهر مردم‌آباد شهرداری کرمان، در فراخوان یادشده، اعلام خواهد شد.

احمدی با دعوت از مدیران نشریات و خبرنگاران برای ارسال آثار خود به جشنواره مردم‌آباد، بر اهمیت نقش رسانه در کیفیت زیست شهروندی و فرآیند توسعه شهری، تاکید کرد و اظهار داشت: در یکی دو دهه گذشته با شکل‌گیری پدیده‌ها و فناوری‌های نو، این اهمیت فزونی یافته و ضرورت گسترش‌بخشیدن به فعالیت‌های رسانه‌ای و به‌روزرسانی دانش رسانه‌ای نیز، دوچندان شده است.

احمدی تاکید کرد: اولویت شهرداری کرمان، برگزاری جشنواره رسانه و شهر مردم‌آباد، به‌شکل مطلوب، حرفه‌ای و در شان جامعه مطبوعاتی و رسانه‌ای کرمان است و در همین راستا از تمام روزنامه‌نگاران فرهیخته مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در کرمان دعوت می‌کند تا با شرکت در این جشنواره، سهم و نقش موثر خود را در مسیر توسعه شهر کرمان، به مخاطبان بیشتری یادآور شوند و به ما برای معرفی آثار برگزیده در یک گستره وسیع‌تر، کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار