توسط استاندار هرمزگان:
تابناک هرمزگان- استاندار هرمزگان از امضای 2 تفاهم نامه در حوزه برق‌رسانی و راهسازی به ارزش 22 هزار میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ 09 July 2023

به گزارش تابناک هرمزگان//  مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه امضای 2 تفاهم نامه مهم در حوزه برق‌رسانی و راهسازی اظهار داشت: از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم بهبود کیفیت زیست مردم و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات عمومی در حوزه زیرساختی است که در این حوزه‌ها تلاش خوبی در سطح استان از آغاز دولت صورت گرفته است.

وی افزود: مسئله پایداری شبکه برق و بهسازی و آسفالت مسیرهای مواصلاتی و اصلاح نقاط حادثه خیز از جمله مهم‌ترین کارهایی است که در راستای سیاست ذکر شده در سطح استان در حال انجام است.

استاندار هرمزگان گفت: بر همین مبنا امروز 2 تفاهم نامه بسیار مهم به امضا رسید، تفاهم نامه نخست در حوزه برق‌رسانی است و با اعتباری بالغ بر 7 هزار میلیارد ریال یک پست انتقال 230/63 کیلووات و تجهیزات و خطوط مربوطه جهت تامین برق به زیرساخت‌های صنعتی، کشاورزی، شیلاتی و مسکونی ویژه شهرستان سیریک به امضا رسید.طی این تفاهم‌نامه قرار است این پست انتقال ظرف مدت 30 ماه به بهره‌برداری برسد، ایجاد این پست سبب پایداری شبکه انتقال برق و امکان فراهم آوردن برق مشترکین و بهبود ولتاژ می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان همچین با اشاره به امضای تفاهم نامه مهم در حوزه راهداری استان گفت: مطابق این تفاهم‌نانه قرار است با تامین اعتبار 15 هزار میلیاردی( 5 هزار میلیارد ریال سهم استانداری و 10 هزار میلیارد ریال سهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای) 350 کیلومتر راه روستایی بهسازی و آسفالت شده و 54 نقطه حادثه خیز اصلاح شود.

وی افزود: این 54 نقطه مهم حادثه خیز استان طی سالهای اخیر در مجموع سبب جان باختن 122 نفر و قطع عضو و قطع نخاع 350 نفر در حوادث رانندگی شده‌اند که با امضای این تفاهم نامه و اصلاح مسیرها تلاش می‌شود این آمار کاهشی چشمگیر داشته باشد.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار