معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه: مجوز خروج از کشور برای دانشجویان مشمول فاقد معافیت تحصیلی در اربعین حسینی صادر نمی‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ 05 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از صدا و سیما "مسعود همتی" با اشاره به اینکه در محرم و مراسم راهپیمایی اربعین حسینی تقاضای مشمولان دانشجو برای دریافت مجوز خروج از کشور به صورت غیرحضوری و اینترنتی افزایش می‌یابد گفت: متقاضیان باید قبل از ثبت و ارائه درخواست مجوز خروج از کشور از صدور معافیت تحصیلی خود اطمینان حاصل کنند.
وی  افزود: مشمولان دانشجو لازم است با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک انتظامی به نشانی sakha.epolice.ir نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود اقدام کنند.
همتی گفت: در صورتی که سنوات مجاز تحصیلی دانشجویان به اتمام رسیده است و هنوز موفق به فارغ التحصیلی نشده اند، با موافقت کمیسیون موارد خاص دانشگاه مربوطه می‌توانند از طریق  دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰ درخواست سنوات ارفاقی خود را ثبت کنند.
وی افزود: در صورت ثبت نشدن معافیت تحصیلی دانشجویان در سامانه وظیفه عمومی و یا بلا تکلیفی سنوات تحصیلی و اخذ مجوز، این مشمولان مجاز به خروج از کشور نخواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار