معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کرمانشاه از بخشودگی اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴ 04 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مسعود همتی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کرمانشاه گفت : در اجرای ابلاغیه معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح و به میمنت عید سعید غدیر خم، اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه حین خدمت و مشمولان غایبی که تا اول مهر ۱۴۰۲ خود را برای اعزام به خدمت معرفی کنند مورد بخشودگی قرار می‌گیرند.

وی افزود: این بخشودگی صرفا اضافه خدمت ۹۰ و ۱۸۰ روز را شامل می‌شود وسایر تبعات غیبت برای استفاده از انواع معافیت‌های تحصیلی و کفالت پابرجا می‌باشد.

همتی گفت: به منظور ایجاد وحدت رویه، شفاف سازی، هماهنگی و سهولت در اجرای مصوبه فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) موارد ضروری به شرح ذیل ابلاغ می‌گردد: 
۱. اضافه خدمت سنواتی کلیه کارکنان وظیفه که تا اول تیر ۱۴۰۲ با ۹۰ یا ۱۸۰ روز اضافه خدمت به خدمت اعزام شدند و در حال انجام خدمت سربازی هستند مورد بخشش قرار گرفته اند.
۲. اضافه خدمت سنواتی مشمولانی که دارای برگ اعزام به خدمت پایه اول مرداد ۱۴۰۲ به بعد هستند در صورت اعزام به خدمت مورد بخشش قرار خواهند گرفت.
۳. اضافه خدمت سنواتی مشمولان غایبی که تا تاریخ اول مهر ۱۴۰۲ از طریق دفاتر الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) در خواست اعزام به خدمت خودرا ثبت نمایند پس از اعزام به خدمت مورد بخشودگی قرار خواهند گرفت.
۴. مشمولان غایبی که تا اول مهر ۱۴۰۲ درخواست معافیت پزشکی منجر به اعزام به خدمت ثبت نمایند در صورت اعزام به خدمت خدمت آن‌ها مورد بخشودگی قرار خواهد گرفت.
۵. مشمولان غایبی که تا اول مهر ۱۴۰۲ متقاضی ثبت درخواست اعزام می‌باشنداگر با تشخیص پزشک معاین اول به حوزه پزشکی معرفی شوند چنانچه در فرآیند رسیدگی در شورا‌های پزشکی و مراکز معاینات تخصصی مرتکب عدم حضور نشده باشند می‌توانند از بخشودگی اضافه خدمت بهره‌مند شوند.
۶. مشمولان غایبی که درخواست معافیت کفالت وموارد خاص ثبت نموده به دلیل عدم احراز شرایط، در وضعیت عدم معافیت قرار گرفته چنانچه تا اول مهر ۱۴۰۲ درخواست اعزام ثبت نمایند از تسهیلات بخشودگی اضافه خدمت برخوردار خواهند شد.
۷. کارکنان وظیفه دارای غیبت سنواتی که در حین خدمت مرتکب فرار از خدمت شده چنانچه تا اول مهر ۱۴۰۲ به یگان خدمتی خود را معرفی نمایند از تسهیلات بخشودگی اضافه خدمت بهره‌مند خواهند شد.
۸. کارکنان برکنار شده نیرو‌های مسلح که دارای اضافه خدمت سنواتی هستند در صورتی که تا اول مهر ۱۴۰۲ درخواست اعزام ثبت نمایند از بخشودگی اضافه خدمت برخوردار خواهند شد.
۹. کارکنان برکنار شده متعهد خدمت دستگاه‌های دولتی که دارای اضافه خدمت سنواتی هستند در صورت ثبت درخواست اعزام به خدمت تا اول مهر ۱۴۰۲ از بخشودگی اضافه خدمت برخوردار خواهند شد.
۱۰. نخبگان نیرو‌های مسلح و استعداد‌های درخشان که دارای اضافه خدمت سنواتی هستند چنانچه تا اول مهر ۱۴۰۲ درخواست اعزام ثبت کنند از این تسهیلات بهره مند می‌شوند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار