امام جمعه کنگاور:
امام جمعه کنگاور گفت: مسیری که برخی از نمایندگان استان کرمانشاه می‌روند، به شخصیت حقوقی آن‌ها و مردم این استان آسیب می‌رساند.
کد خبر: ۱۱۱۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴ 18 June 2023

حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، با اشاره به دخالت برخی نمایندگان در امور انتصابات استان کرمانشاه اظهار کرد: نمایندگان مجلس بدانند این مسیر فعلی به صلاح استان کرمانشاه نیست و باید همراه با نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه، استاندار و ائمه جمعه شهرستان همدل و همراه و مانند یک پیکر باشیم، آن زمان همه در‌ها برای ما گشوده خواهد بود و به در بسته‌ای بر نمی‌خوریم.

وی خطاب به نمایندگان استان کرمانشاه، افزود: این راهی که برخی‌ها می‌روند در درجه اول به شخصیت حقوقی شما لطمه می‌زند و در درجه دوم به مردم استان کرمانشاه آسیب می‌زند.

امام جمعه کنگاور تصریح کرد: وقتی ما با هم همراه نیستیم کار‌ها هم پیش نمی‌رود، با همگرایی می‌توان بسیاری از مشکلات استان کرمانشاه را در سطح ملی حل کرد و این نوع رفتار عزت آفرین است.

وی خاطرنشان کرد: نماینده‌ای در نطق خود در مجلس شورای اسلامی با به کار بردن برخی الفاظ نامناسب، استاندار را زیر سئوال می‌برد و این ضمان شرعی دارد.

حجت‌الاسلام حسینی تاکید کرد: این توصیه را برادرانه به نمایندگان می‌کنم، هر چند این دوره مجلس در حال پایان است، اما هنوز دیر نشده بیایید همدل و هماهنگ شویم.

وی گفت: اگر در استان کرمانشاه، نماینده، ولی فقیه، استاندار و نمایندگان به صورت هماهنگ به دنبال اعتبارات فرا استانی می‌رفتند اکنون کرمانشاه در بسیاری زمینه‌ها جلوتر بود.

امام جمعه کنگاور اضافه کرد: نمایندگان استان کرمانشاه بیایند و در سال پایانی مجلس دوگانگی‌ها را کنار بگذارند و راه برادری، دوستی و مشورت را در پیش بگیرید.

وی عنوان کرد: اگر سه رکن مهم استان کرمانشاه نماینده، ولی فقیه و ائمه جمعه شهرستان‌ها، استاندار کرمانشاه و مجمع نمایندگان همراه و همدل باشند اثرات ارزشمند خود را در همه عرصه‌ها بسیار زود نشان خواهند داد و راهی برای ترقی استان کرمانشاه گشوده خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار