مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: اکران فیلم " محمد رسول ا...(ص) " از امروز(19 مهر ماه) در سینما ستاره جنوب بندرعباس آغاز می شود.
کد خبر: ۱۰۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹ 11 October 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد هرمزگان، علیرضا درویش نژاد در جمع خبرنگاران افزود: به دلیل مشکلاتی که برای مجتمع ستاره جنوب بندرعباس طی ماه های اخیر به وجود آمد و همچنین تعمیر سیستم های ایمنی و اطفای حریق ، سینما ستاره جنوب به صورت موقت تعطیل شد.
 
وی افزود: از یک هفته گذشته فعالیت مجدد سینما ستاره جنوب با اکران فیلم " آتش بازی " آغاز شد و از امروز نیز فیلم " محمد رسول ا...(ص) " به روی پرده می رود.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد: با توجه به این که نزدیک به یک ماه از اکران این فیلم در کشور می گذرد و نظر به درخواست های مکرر و بی شمار مردم هرمزگان ، هماهنگی های لازم برای اکران این فیلم صورت گرفت و امیدواریم با استقبال بسیار خوب قشرهای مختلف روبرو شود.
 
درویش نژاد به زمان اکران فیلم اشاره کرد و افزود: زمان پخش فیلم " محمد رسول ا...(ص) " بیش از سه ساعت است و بر همین اساس در دو سانس 17 و 30/20 در سینما ستاره جنوب به روی پرده می رود.
 
وی بیان کرد: جهت استفاده صنوف مختلف ، مدارس ، دانشگاه ها، ادارات و سازمان ها نیز یک اجرای فوق العاده در ساعت 9 صبح به صورت هر روز در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار