مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی گفت: پروژه آزمایشگاه مرکزی دامپزشکی استان مصوب سفر رهبری اکنون ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۱۰۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ 11 October 2015

سیدمحمدمهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با گرامیداشت نوزدهم مهرماه، سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی در سال ۹۱، به روند اجرای مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به این استان در حوزه دامپزشکی پرداخت و از این مصوبات به عنوان عاملی در راستای جهش فنی دامپزشکی استان یاد کرد.

وی گفت: نخستین پروژه مصوب سفر رهبری به استان در بخش دامپزشکی، پروژه راه اندازی درمانگاه سیار فوریت های دامپزشکی برای خدمت رسانی به دامداران و عشایر مناطق سخت گذر و محروم و مرزی بود که با صرف ۸ میلیارد ريال هزینه از اعتبارات سفر به طور صددرصد اجرایی شده است.

احمدی اضافه کرد: این پروژه در قالب خرید ۱۶ دستگاه خودروی مزدا و یک دستگاه ون تغییریافته به آمبولانس فوریت های دامپزشکی، همچنین تجهیز آن ها به ادوات فنی و امکانات تخصصی موردنیاز و واگذاری آن ها به پست ها و شبکه های دامپزشکی تابعه، به طور کامل محقق شده است.

وی اضافه کرد: این ناوگان خودرویی با اختصاص دو میلیارد ريال از اعتبارات سازمان دامپزشکی کشور به تجهیزات روز با فناوری های نوین مجهز شده است.

احمدی ادامه داد: پروژه بعدی ساخت و تکمیل آزمایشگاه مرکزی دامپزشکی استان بود که این پروژه نیز با تخصیص اعتباری معادل ۴۶ میلیارد ريال در حال حاضر حدود ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: با توجه به روند مناسب فعالیت پیمانکار و نظارت عالیه این اداره کل پیش بینی می شود که این پروژه حداکثر تا اردیبهشت سال آتی به بهره برداری برسد و امید می رود که به آزمایشگاه مرجع منطقه ای و یکی از مجهزترین آزمایشگاه های دامپزشکی کشور تبدیل شود. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار