فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: سارق طلاجات منطقه شهرک صنایع این شهرستان با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۹۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰ 23 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ علیرضا معیریان، افزود: در پی اعلام شب گذشته (چهارشنبه) مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد مشکوک چند جوان در یکی از خیابان‌های منطقه شهرک صنایع اراک، ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان بلافاصله به محل اعزام شدند.
وی بیان کرد: پس از اعزام گشت کلانتری۱۱ به منطقه مورد نظر، ماموران سه جوان را با یک کیف دستی مشاهده کردند که قصد سوارشدن در یک خودوری ۲۰۷ با پلاک دستکاری شده را داشتند و به آنها مشکوک شدند و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد: متهمان با دیدن پلیس با پای پیاده اقدام به فرار کردند و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و بی‌اعتنایی آنان به دستور ایست و چندین تیر هوایی شلیک شده از جانب پلیس، یکی از متهمان با سلاح سرد قصد حمله به مامور کلانتری را داشت که توسط مامور اعزامی از ناحیه پا مورد اثابت گلوله قرار گرفت و دستگیر شد.
سرهنگ معیریان اظهار داشت: متهم دستگیر شده بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و از کیف دستی متهمان مقادیر زیادی سکه‌های طلا، طلاجات و وجه نقد کشف شد.
وی با بیان اینکه از خودروی متهمان نیز تعدادی پلاک‌های جعلی کشف و ضبط شد، گفت: تحقیقات و تلاش برای دستگیری همدستان متهم دستگیر شده ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار