معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر نقش مدارس شبانه‌روزی در تحقق عدالت آموزشی، گفت: ۸ هزار و ۳۲۴ دانش‌آموز خوزستانی در مدارس شبانه‌روزی سراسر استان مشغول تحصیل هستند.
کد خبر: ۱۰۸۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ 11 January 2023

امین برملا امروز (۲۱ دی‌ماه) در جمع مدیران مدارس شبانه روزی استان خوزستان اظهار کرد: تحصیل ۸ هزار و ۳۲۴ دانش‌آموز خوزستانی در قالب ۶۷ مدرسه شبانه‌روزی در سراسر استان خوزستان ظرفیت خوبی برای پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی برای متولیان تعلیم و تربیت فراهم کرده است و باید با استفاده از راهبردهای تحولی، در راستای تحقق برنامه‌های گام‌های عملی برداشته شود.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه با تاکید بر نقش و جایگاه مدارس شبانه‌روزی در تحقق عدالت آموزشی در سطح مناطق کم برخوردار، ادامه داد: مدارس شبانه‌روزی ظرفیت بالایی برای اجرای برنامه‌های علمی، تربیتی و اجتماعی و انتقال مفاهیم و آموزه‌ها به نسل جدید فراهم می‌آورند و با تمرکز امکانات در مدارس شبانه‌روزی می‌توان شاهد ارتقای شاخص عدالت آموزشی در سطح مدارس استان خوزستان باشیم.

برملا گفت: ارتقای شاخص‌های کیفی مدارس شبانه‌روزی و تاکید بر ارائه آموزش‌های مهارتی به دانش‌آموزان و توانمندسازی معلمان این مدارس در راستای اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش از جمله اولویت‌های معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان است‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار