فریده عامری عضو شورای شهر بندرعباس:
تابناک هرمزگان// فریده عامری عضو شورای شهر بندرعباس گفت:بازگشایی ضلع غربی پارک آزادگان، در دستور کار است
کد خبر: ۱۰۸۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸ 03 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// فریده عامری عضو شورای شهر بندرعباس  اظهار کرد: تعداد بازگشایی های معابر، از رشد تعداد خودروها و ترافیک شهر بندرعباس عقب است و اگر امروز فکری به حال این معضل نشود، تا چند سال دیگر ترافیک شهر قفل می شود. متاسفانه در ضلع غربی پارک آزادگان، بلوار احداث شده از سمت مرکز مخابرات شهید قندی، مدت ده سال است که بدلیل عدم توافق یک منزل ویلایی به بن بست رسیده و خودورها برای عبور از این معبر ناچارند از کوچه های اطراف تردد نمایند.

وی افزود: لذا علی رغم اختیارات ماده (8) قانون نوسازی ومسیر قانونی طی شده در کمیسیون، برای رفع این مشکل از طریق مراجع قضایی و همچنین مذاکره و گفتگو با مالک منزل اقدام نمودیم تا پس از ده سال ساکنین محله آزادگان و عموم شهروندان دسترسی راحت تری به بلوار های اصلی داشته باشند. با عنایت به همکاری مرجع قضایی و صدور حکم در اینخصوص و تعیین مبلغ ارزش کارشناسی ملک با نظر خود مالک، به اتفاق اعضای شورا و همچنین شهردار به منزل مالک مراجعه نمودیم تا پیش از اجرای حکم قضایی و اقدامات قانونی، شرایط جابجایی و تخریب ملک مذکور تا قبل از سال نو صورت پذیرد.

فریده عامری در پایان ضمن تشکر از همکاری دستگاه قضایی و دادستان بندرعباس در خصوص بازگشایی معابر معطل مانده شهر گفت: تمایل نداریم از قوه قهریه استفاده کنیم، اما نباید امنیت جان و مال تمام شهروندان را فدای عدم تمکین از قوانین و مقررات نمائیم و امیدواریم با تخلیه مالک، ظرف یک ماه بازگشایی این گره ترافیکی و نقطه حادثه خیز که طی ده سال اخیر موجب وارد آمدن خسارات جانی و مالی به همشهریانمان شده است را به مردم خوب بندرعباس هدیه نمائیم.

انتهای پیام//

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار