استاندار هرمزگان:
تابناک هرمزگان// استاندار هرمزگان گفت: تعامل سازنده با صنایع می‌تواند سبب کمک بیشتر آنها به ورزش استان شود به زودی نیز جلساتی با صنایع برگزار می شود تا هر کدام از صنایع مدیریت یکی از تیم‌های ورزشی استان را عهده دار شوند.
کد خبر: ۱۰۷۳۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱ 26 October 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان، در نشستی با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، منصور آرامی و احمد مرادی نمایندگان مردم بخش مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و همچنین جمعی از مدیران ورزشی، سرمربیان و روسای هیئت های ورزشی استان، امروز نشست بررسی آخرین وضعیت تیم‌های ورزشی و چاره اندیشی برای حل مشکلات مالی و کمک به ارتقای وضعیت این تیم‌ها برگزار شد.

 دوستی در این جلسه پس از شنیدن دغدغه‌های فعالان حوزه ورزش استان، یکی از سیاست‌های مهم را ارتقای جایگاه هرمزگان در ورزش برشمرد و گفت: برای کمک به حوزه ورزش با همراهی نمایندگان مردم در مجلس تلاش‌های خوبی صورت گرفته و در این مسئله هیچ کم کاری رخ نداده است.

استاندار هرمزگان با اشاره به شرایط استان و اولویت‌های زیادی که در بخش‌های مختلف وجود دارد افزود: توجه به همه بخش ها ضرورت دارد و نمی‌توان تنها بر یک حوزه خاص تمرکز کرد.

دوستی گفت: برای تحقق تعهدات صنایع در حوزه ورزش استان نیز جلسات زیادی با مسئولان مرتبط برگزار شده و این پیگیری‌ها تا کاهش مشکلات ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به انجام برخی تعهدات صنایع در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: صنایع تاکنون در حوزه آموزش و پرورش، ساماندهی فاضلاب شهر و بهداشت و درمان با احداث بیمارستان و تأمین دستگاه‌های دیالیز، نقش آفرینی کرده‌اند، در حوزه ورزش نیز تاکنون برخی فعالیت‌ها و کمک‌ها را انجام داده‌اند.

دوستی گفت:این تعامل سازنده با صنایع می‌تواند سبب کمک بیشتر آنها به ورزش استان شود به زودی نیز جلساتی با صنایع برگزار می شود تا هر کدام از صنایع مدیریت یکی از تیم‌های ورزشی استان را عهده دار شوند و مشکلات حوزه ورزش هرمزگان کاهش یابد.
 
احمد مرادی و منصور آرامی نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و فعالان حوزه ورزشی استان نیز به بیان دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها، مشکلات و پتانسیل‌های بخش‌ ورزش هرمزگان پرداختند و خواستار نقش آفرینی بیشتر صنایع در راستای ارتقای جایگاه ورزش در استان شدند.

انتهای پیام//

منبع: فارس
برچسب ها: صنایع ، دوستی ، استاندار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار