استاندار ایلام؛
استاندار ایلام یکی از عوامل تاثیرگذار در رونق بیش از پیش صادرات از مرز بین المللی مهران را حذف دلالان و واسطه ها عنوان‌ کرد.
کد خبر: ۱۰۷۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 09 October 2022

به گزارش تابناک ایلام، حسن بهرام نیا در پنجاه و هشتمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه ساماندهی گمرک نقش زیادی در توسعه اقتصادی استان دارد، گفت: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت رونق و پویایی گمرک استفاده کرد.

وی با اشاره به تجربه موفق در کوتاه کردن دست دلالان و مخلان اقتصادی اظهار داشت: هم افزایی و هماهنگی ایجاد شده در بین دستگاه‌های اجرایی مستقر در گمرک می تواند کمک شایانی به ساماندهی وضعیت تردد زورا، مسافران و ... ایجاد نماید.

استاندار ایلام تاکید کرد: هر گونه جابجایی مسافر با اتوبوس و سواری باید از طریق بلیط فروشی انجام شود تا از مسافر قیمت گزافی اخذ نشود.

بهرام نیا در ادامه خواستار رفع موانع پیش رو توسط مدیران مربوطه شد و افزود: وضعیت داخل گمرک در شأن استان نبود و نیاز به یک اقدام جهادی داشت که این اقدام صورت گرفت و باید ادامه داشته باشد.

وی از مدیریت گمرک استان خواست تا با افزایش نیروی انسانی و بکارگیری امکانات، اهتمام ویژه‌ای به رفت و آمد ناوگان حمل و نقل کامیون ها داشته باشد تا بار تریلرها به موقع تخلیه شود و بعد از بارگیری صادرات کالا انجام شود.

استاندار ایلام با توجه به درخواست تجار برای کاهش قیمت اجاره غرفه‌ها در مرز مهران تاکید کرد: در جهت توسعه صادرات و با در نظر گرفتن منافع تجار و نیز حذف دلالان، لازم است غرفه ها بصورت مزایده ای و با قیمت پایه مورد استفاده قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
سلام لطفا یه گزارش هم از دلالان مسافری مرز مهران تهیه کنید هیچ کس پاسخگو نیست به نظر میرسد که با بچه های نیرو انتظامی از سر یک سفره لقمه بر میدارند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار