مدیرکل بنیاد شهید ایلام؛
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: با توجه به شان و منزلت والای این قشر عزیز، تکریم ارباب رجوع از اصلی‌ ترین وظایف کارکنان بنیاد است.
کد خبر: ۱۰۶۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵ 07 September 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ جمال اسدی در نشست هم اندیشی با کارکنان بنیاد ستاد استان و بنیاد شهرستان ایلام، با اشاره به کسب رتبه برتر توسط بنیاد در جشنواره شهید رجائی، اظهار داشت: کسب این رتبه با همکاری و تلاش مجموعه کارکنان بنیاد استان محقق شده است و خداوند متعال را شاکر هستیم که در میان دستگاه های اجرائی استان بالاترین امتیاز نصیب بنیاد ایلام شده است.

وی افزود: بنیاد شهید ایلام در شاخص های اختصاصی با ۹۹۶ امتیاز و در شاخص های عمومی نیز با ۹۷۹ امتیاز، در مجموع با کسب ۱۹۷۵ امتیاز رتبه برتر را از میان همه دستگاه های اجرائی به خود اختصاص داد.

مدیرکل بنیاد شهید ایلام خاطر نشان ساخت: البته حفظ این جایگاه و تداوم کسب این امتیاز از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است، از این رو باید با تلاش و روحیه بیشتر این مسیر را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: نشست های هم اندیشی با کارکنان محاسن بسیاری دارد و برگزاری این جلسات علاوه دیدار کارکنان با یکدیگر، در جهت رفع مشکلات کاری تاثیرگذار خواهد بود.

اسدی در ادامه بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: بیشتر مراجعه کنندگان به بنیاد از جامعه ایثارگری هستند و با توجه به شان و منزلت والای این قشر عزیز، تکریم ارباب رجوع از اصلی‌ ترین وظایف کارکنان بنیاد است که در کنار تمام فعالیت ها و خدمات باید رعایت این اصل را مد نظر داشته باشند و کرامت ارباب رجوع نیز نه در شعار بلکه با عمل باید حفظ گردد.

در ادامه این نشست هر یک از کارکنان در فضایی صمیمی مهمترین مسائل و دغدغه های کاری خود را بیان کردند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار