فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف یک میلیون قطعه مواد محترقه دست ساز گفت: پلیس باشادی جوانان و آداب و رسوم دیرینه مخالف نیست، اما با افرادی که باعث سلب آرامش و آسایش شهروندان و خسارت زدن به اموال عمومی و خصوصی می شوند با هماهنگی دستگاه قضا برخورد قاطع می شود.
کد خبر: ۱۰۳۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶ 14 March 2022

اولتیماتوم پلیس به هنجارشکنان چهارشنبه آخرسال/ بازداشت‌شدگان، «نوروز» میهمان پلیس خواهند بود

به گزارش «تابناک البرز» سردار محمدیان با اشاره به اینکه افرادی که دستگیر می شوند تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت خواهند بود گفت: طرح ویژه کنترل موتور سیکلت ها از سه شنبه آغاز شده ودر این طرح با افرادی که با جابجایی ، فروش سیار و ایجاد مزاحمت مواد محترقه موجب ایجاد ناامنی می شوند برخورد خواهد شد. 

او با اشاره کشته و مصدوم شدن یک خواهر و برادر هنگام آماده سازی مواد محترقه در روز گذشته افزود: پیش بینی می شود امسال خرید و فروش مواد محترقه کم خطر کمتر و حجم مواد محترقه دست ساز که تولیدش نیز خطرناک است بیشتر شود که این موضوع باعث افزایش تلفات و آسیبها را به دنبال دارد.

سردار محمدیان از والدین خواست این روزها رفت و آمد فرزندان خود را کنترل کنند تا  چهارشنبه سوری بدون حادثه ای را بگذرانیم.

فرمانده انتظامی استان برخورد قاطع با سارقان، مجرمان و اراذل و اوباشی که ازخط قرمز پلیس رد می شوند  اشاره کرد وگفت درسه ماهه گذشته ۱۳۱ نفر از ارازل واوباش دستگیرشدند.

سردار محمدیان به ۲هزار معتاد متجاهردر استان اشاره کرد و گفت: ۶۵۰ معتاد متجاهر در کمپها نگهداری می شوند ودر تلاشیم معتادان متجاهر را کمتر در سطح شهر  ببینیم و امیدواریم با افزایش ظرفیت پذیرش آن هیچ معتاد متجاهری را در سطح شهر نبینیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار