معاون فرهنگي و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از مجروح شدن یک نوجوان ۱۶ ساله بر اثر انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی در شهرستان خمین خبرداد.
کد خبر: ۱۰۳۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱ 13 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " محمود خلجی " افزود: در پی اعلام مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰مبني بر وقوع حادثه انفجار در یکی از منازل مسکونی در شهرستان خمین، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وي یادآورشد: با حضور مأموران انتظامی در محل و با انجام بررسی های لازم مشخص شد علت این حادثه، انفجار مواد محترقه دست ساز از سوی یک نوجوان ۱۶ ساله بوده که مجروحیت شدید وي از نواحی دستها ، صورت و چشمها و تخریب درب و دیوار و پنجره منزل را در پی داشته است.
معاون فرهنگي و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به حضور ماموران اورژانس در محل حادثه افزود: مصدوم این حادثه بلافاصله برای درمان به بیمارستان امام خمینی(ره)شهرستان خمین انتقال داده شد.
سرهنگ خلجی از شهروندان خواست که با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال هشدارهای ایمنی و آموزشی پلیس را جدی تلقی کرده و پیوسته آموزش ها و هشدارهای لازم را خصوص خطرات حوادث مواد محترقه به جوانان و فرزندان خود بدهند تا هرگز شاهد حوادث و اتفاقاتی چنین ناگوار نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار