تابناک-رضا آخوند‌زاده به عنوان مدیرکل جدید امور مالیاتی استان هرمزگان معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۳۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹ 10 March 2022

به گزارش تابناک هرمزگان ، عصر امروز طی مراسمی با حضور معاون سازمان امور مالیاتی کشور، رضا آخوند‌زاده به عنوان مدیرکل جدید امور مالیاتی هرمزگان معرفی شد. 

پیش از این رضا شاکر مریدی مدیرکلی امور مالیاتی هرمزگان را برعهده داشت که حدود دوماهی بود که در جای دیگری حکم به فعالیت گرفته بود و اداره کل امور مالیاتی هرمزگان توسط حسینی مقدم که سرپرستی این اداره‌کل را بر عهده داشت اداره می‌شد اما امروز با معرفی مدیرکل جدید از زحمات وی نیز تقدیر شد.

محمد مسیحی معاون درآمدهای سازمان امور مالیاتی کشور در مراسم تکریم سرپرست و معارفه مدیرکل جدید امور مالیاتی هرمزگان اظهارداشت: امروز نظام مالیاتی در کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که دشمنان در جنگی که علیه ملت ایران راه‌ انداخته‌اند به دنبال از بین‌بردن راه‌های درآمدی جمهوری اسلامی ایران هستند و از طریق تحریم فشار‌ها را بر کشور و بر اقتصاد افزایش می‌دهند.

وی افزود: نظام مالیاتی امروز به نقطه امید کشور تبدیل شده است چرا که در برهه‌ای هستیم که دشمنان سعی می‌کنند دریچه‌های تامین مالی کشور را ببندد اما با این وجود نظام مالیاتی کشور به خوبی توانسته است با تامین منابع مورد نیاز کشور انتظارات را عملیاتی کند. 

مسیحی تاکید‌کرد: امروز باری که بر دوش ما قرار دارد از هر زمانی سنگین‌تر است لذا نیاز است با برنامه‌های ویژه‌ای اهداف ترسیم شده را با سرعت بیشتری دنبال کنیم از این‌رو برنامه‌های تحولی با شدت در حال سیاست گذاری و اجراست و در سال آینده برنامه جدیدی نیز در حوزه نظام بخشی به پرداخت مالیات‌ها در دستورکار قرار خواهیم داد . 

معاون درآمدهای سازمان امور مالیاتی کشور تأکید کرد: ما در سازمان امور مالیاتی دو مبنا برای خود قرار داده‌ایم مبنای عمل اول ما تکریم مودیان است و مبنای دوم ما بر اساس قانون و مقررات جلوگیری از فرار مالیاتی است تا بتوانیم از این طریق نیازهای کشور و تکالیف قانونی را محقق کنیم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار