تابناک-این کتابخانه در راستای ادامه فعالیت های ترویج طرح “با من بخوان” در جزیره قشم با حمایت موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، پشتیبانی کانون روجا و به همت فعالین اجتماعی بویژه گروه مردم نهاد نگاه نو شب گذشته با حضور کودکان و اهالی روستای رمچاه به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۳۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵ 07 March 2022

به گزارش خبرنگار تابناک؛ هفتمین کتابخانه "کودک محور" قشم در روستای رمچاه افتتاح گردید.
این کتابخانه در راستای ادامه فعالیت های ترویج طرح “با من بخوان” در جزیره قشم با حمایت موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، پشتیبانی کانون روجا و به همت فعالین اجتماعی بویژه گروه مردم نهاد نگاه نو شب گذشته با حضور کودکان و اهالی روستای رمچاه به بهره برداری رسید.
شایان ذکر است همزمان با راه اندازی این کتابخانه، به مناسبت عید مبعث، با حضور بخشدار بخش مرکزی قشم و جمعی از مسئولین روستای رَمچاه در پارک سنگی این روستا طی مراسمی که با استقبال خوب اهالی روستای رَمچاه همراه شد، افتتاح گردید.
پیش از این نیز شش کتابخانه ی کودک محور در راستای اهداف طرح «قشم جزیره ای برای کودکان» با حمایت موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان و همراهی خیرین و فعالین اجتماعی به ترتیب در روستای سلخ، شهر درگهان، روستای ملکی، روستای دولاب، روستای کووه ای و شهر طبل به بهره برداری رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار