معاون فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مركزي از مصدومیت دو پسر نوجوان در هنگام ساخت مواد محترقه دست ساز در منزل مسكونيشان در شهرستان اراک، ‌خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ 22 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سرهنگ "محمود خلجي" افزود: در حدود ساعت۱۵:۴۲روز گذشته با اعلام گزارشي به مرکز فوریت های ۱۱۰ مبني بر شنیده شدن صدای انفجار از یک منزل مسكوني در يكي از محله هاي شهرستان اراک، بلافاصله تيم هاي امدادي و انتظامي به محل اعزام شدند.
وي یادآورشد: در بررسي انجام شده مشخص شد كه ۲ پسر نوجوان ۱۰ و ۸ ساله در هنگام ساخت مواد محترقه دست ساز در داخل خانه و به علت بي احتياطي و انفجار مواد محترقه، از ناحیه دست و صورت دچار سوختگي شدند.
اين مقام انتظامي با اشاره به انتقال مصدومان به بیمارستان به شهروندان توصيه كرد: از نگهداري مواد اولیه ساخت انواع مواد محترقه در منزل، محل کار و دیگر مکان ها خودداري كنند و والدين در این ایام نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند .

مهار گاو وحشی با شلیک بهنگام پلیس در شازند

یک رأس گاو دچار جنون که پس از فرار از دامداری به سوی مردم در یکی از محله های روستای نهریمان شهرستان شازند حمله ور شده بود، با شلیک بهنگام پلیس کشته شد.
سرهنگ"عبدالرضا جودکی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند در این باره گفت : روز گذشته به دنبال کسب خبري مبني بر فرار یک رأس گاوجنون گرفته از دامداری و ورود آن به داخل روستای "نهرمیان" این شهرستان،مأموران پاسگاه انتظامي توره، براي بررسي موضوع به آدرس اعلام شده اعزام شدند.
وی افزود: با بررسی های میدانی صورت گرفته مشخص شد که احتمال ایجاد هرگونه خطر و آسیب رساندن از سوی این گاو جنون گرفته برایاهالی روستا و اموال آنها وجود داشته واین حیوان باعث ایجاد رعب و وحشت مردم شده است.
این مقام انتظامی یادِآورشد: پس از آنکه نیروهای امدادی حاضر در محل با وجود ایجاد موانع مختلف و تلاش های بسیار، موفق به مهار این گاو وحشی نشدند، سرانجام با اقدام به هنگام مامور انتظامی حاضر در محل، گاو جنون گرفته با شلیک گلوله از پای درآمد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار