معاون فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي استان از فوت کودک دو ساله بر اثر سقوط آینه بر سر این کودک در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 19 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " محمود خلجي" افزود:روزگذشته در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریتهای ۱۱۰ استان مبنی بر فوت یک کودک دوساله بر اثر سقوط آینه در شهرستان زرندیه و انتقال کودک به مرکز درمانی ، مأموران پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع به بیمارستان امام رضا(ع) شهر مأمونیه اعزام شدند.
وی اظهار داشت: پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد پسر بچه ای ۲ ساله در حین بازی با آینه در منزل و نزدیک شدن به آن باعث سقوط آینه بر سرخود شده و به دلیل شدت ضربه وارده شده و خونریزی جان خود را از دست داده است.
معاون فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گفت: همواره در مراقبت و حفاظت از کودکان خردسال نهایت دقت را باید به کار برد و با ایجاد محیطی مناسب و ایمن از وقوع چنین حوادث دلخراشی پیشگیری کرد.

مصدوميت دو پسر نوجوان در هنگام ساخت مواد محترقه دست ساز در شازند

معاون فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مركزي همچنین از مصدومیت دو پسر نوجوان در هنگام ساخت مواد محترقه دست ساز در منزل مسكونيشان در شهرستان شازند، ‌خبر داد.
خلجي افزود: در حدود ساعت ۱۸:۳۳روز گذشته با اعلام گزارشي به مرکز فوریتهای ۱۱۰ مبني برشنیده شدن صدای انفجار از یک منزل مسكوني در يكي از محله هاي شهرستان شازند، بلافاصله تيم هاي امدادي و انتظامي به محل اعزام شدند.
وي یادآورشد: در بررسي انجام شده مشخص شد كه ۲پسر نوجوان ۱۴ ساله در هنگام ساخت مواد محترقه دست ساز در داخل انباری خانه و به علت بي احتياطي و انفجار مواد محترقه، از ناحیه صورت دچار سوختگي شدند.
اين مقام انتظامي با اشاره به انتقال مصدومان به بیمارستان به شهروندان توصيه كرد: ازنگهداري مواد اولیه ساخت انواع مواد محترقه در منزل، محل کار و دیگر مکان ها خودداري كنند و والدين عزیز نيز در این ایام نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار