استاندار ایلام گفت: استفاده از داشته های علمی و پژوهش دانشگاهیان برای توسعه استان ایلام در تمامی حوزه ها ضروری است.
کد خبر: ۱۰۲۷۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲ 07 February 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  حسن بهرام نیا روز یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: تمامی دستگاه ها با هماهنگی و اهتمام برای توسعه هم جانبه استان تلاش کنند.

وی از راه اندازی کارگروه‌های شورای برنامه ریزی و توسعه استان با کمک نخبگان دانشگاهی خبر داد و افزود: در نشستی که با نخبگان و اساتید دانشگاهی استان برگزار کردیم، فرآیند ایجاد کارگروه های توسعه ای استان را آغاز کردیم.

استاندار ایلام ادامه داد: هدف از ایجاد کارگروه های شورای برنامه ریزی و توسعه استان تکمیل حلقه مشورتی برای توسعه استان با حضور نخبگان و صاحب نظران حوزه های مختلف است‌.

بهرام نیا در خصوص کارگروه های شورای برنامه ریزی و توسعه استان یادآور شد: این کارگروه‌ها در حوزه های مختلف امور زیربنایی، امور اقتصادی، اشتغال، سرمایه گذاری، اجتماعی و فرهنگی فعال می شود.

وی اضافه کرد: در این کارگروه‌ها که با حضور نخبگان و اساتید دانشگاهی استان شکل می گیرد، افراد در حوزه های تخصصی پیشنهادات خود را ارائه و آنها را در داخل شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح و پیشنهاداتی که قابلیت اجرا دارد ، مصوب می کنیم.

رییس شورای برنامه ریزی و توسعه ایلام از دبیر این شورا خواست: در مرحله اول کارگروه‌های چهارگانه اقتصادی، زیربنایی، اجتماعی و آموزش را به اعضای شورا و کارگروه ها ابلاغ کند. /م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار