استاندار ایلام؛
استاندار ایلام تحقق شعار دولت سیزدهم را خدمت جهادگونه و صادقانه به مردم عنوان کرد و گفت: برای انجام این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۱۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸ 01 January 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا در دیدار با تعدادی از نیروهای انقلابی استان ایلام با بیان این که بنده به تنهایی به استان آمده ام، افزود: برای کار آمده ام و هیچ دغدغه ای به جز خدمت به مردم و رفع مشکلات معیشتی ، تورم ، آسیب های اجتماعی و بیکاری در استان ندارم و برای ایجاد تغییرات مثبت و بهبود وضعیت زندگی مردم که شعار دولت است نیاز به روحیه جهادی داریم.

وی اظهار داشت: روز گذشته مردم ایلام بلوغ سیاسی خود را در نهم دی ماه و روز بصیرت به نمایش گذاشتند و همچون حرکت مردم در سراسر کشور حمایت خود را از ولایت اعلام کردند .

وی با اشاره به موضوعاتی که همه دوستان بر روی آن تأکید داشتند که بیشتر در بحث روند انتقال مدیریت بود، تأکید کرد: بنده حدود یک ماه است در خدمت دوستان در استان هستم و در مقام مقایسه با بسیاری از استان ها سرعت عمل ما بسیار مطلوب بوده است و با استفاده از ظرفیت مردم و همکاری آنان در راستای تغییرات مدیریتی اقدام کردیم ، به طور مثال ما ظرف یک روز سه فرماندار را معارفه کردیم.

استاندار ایلام رفتار و روحیه جهادی را سرلوحه کار دولت دانست و بیان داشت: کار جهادی یعنی زود آمدن و دیر رفتن و اعتقاد ما بر این است که تیم همراه ما باید چنین نگاه و روحیه ای داشته باشد.

وی تاکید کرد: تلاش ما جبران عقب ماندگی هاست ، با صراحت و در حضور همه رسانه ها اعلام کرده که بنده تنها آمده ام و به تنهایی هم از ایلام خواهم رفت و اعتقاد دارم که هنر این است که با استفاده از ظرفیت های بومی استان که سرمایه اجتماعی آن هستند مشکلات را برطرف کنیم و ما هیچ منافع قومی ، قبیله ای و طایفه ای نداریم و با این نگاه کار نخواهیم کرد و براساس شایستگی ، توانمندی و داشتن روحیه جهادی بهترین ها را انتخاب کنیم.

استاندار ایلام با تأکید بر این که استان ایلام از نظر نیروی انسانی توانمند، اما ظرفیت ها و چارت های سازمانی محدود است، افرود: ما در مقابل موج عظیمی از نیروی انسانی با روحیه جهادی ، متفکر و نخبه قرار گرفته ایم که باید این ظرفیت های سرریز را مدیریت کنیم و از این ظرفیت ها باید در قالب شوراهای مشورتی و دیگر عناوین استفاده کنیم.

وی از همه دغدغه مندان، نخبگان، ائمه جمعه و جماعات ، افراد متفکر و جوانان فعال خواست تا در خصوص معضلات و آسیب های اجتماعی به ما راهکار ارائه دهند.

استاندار ایلام اضافه کرد: ما در خصوص آمارهای آسیب های اجتماعی همچون خودکشی ، طلاق مشکل داریم که در این حوزه باید دوستان همکاری کنند و به دنبال کاهش آسیب ها باشیم.

دکتر بهرام نیا تصریح کرد: اگر می خواهیم استان را نجات دهیم به این معنی که آمار آسیب های اجتماعی ، بزهکاری ها و بیکاری کم شود لازمه آن توجه به اقتصاد است و این هم با نگاه به اعتبارات دولتی تحولی ایجاد نمی شود و تحول در سایه حضور بخش خصوصی در استان است.

بهرام نیا با اشاره به ظرفیت های بالقوه ی استان از جمله حوزه انرژی که ۶ درصد منابع نفتی و ۱۱ درصد منابع گازی کشور ،قطب های تولید گوشت سفید و قرمز، حوزه گردشگری ، معادن و بحث اربعین و بازارچه ها و مرزها با ظرفیت های بالا گفت: برای فعال کردن این ظرفیت ها نیاز داریم سرمایه گذاران در این استان حضور یابند و ورود این سرمایه گذاران با همراهی و همدلی و وحدت همه ی عزیزان به ویژه دوستان نخبه امکان پذیر است چرا که برخی سرمایه گذاران که در استان حضور می یابند با وجود مشکلات و برخوردها و برورکراسی اداری از استان فراری می شود که انتظار داریم دوستان نخبه در این زمینه تسهیل گری و فرهنگ سازی کنند.

استاندار ایلام ادامه داد: بنده هیچ دغدغه ای جز خدمت به مردم، بهبود معیشت، نظارت بر بازار و توسعه و اشتغال استان ندارم و انتظار دارم که دوستان و یاران ما را همراهی و وحدت را حفظ کنند. همه دوستانی که کمک کردند که دولت مستقر شود، انتظار داریم که با ارائه رهنمودها و ارشادات ما را در این زمینه یاری کنند./م

بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار