دفتر دادستان چرداول خبر داد :
بدنبال انتشار اخبار قلع وقمع دو بنای غیرقانونی در شهرستان چرداول ،این بار دفتر دادستان این شهرستان از رفع تصرف 13هزار متر از اراضی ملی خبر می دهد .
کد خبر: ۱۰۱۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶ 14 December 2021

تابناک ایلام ::صیانت از منابع عمومی وجلوگیری از تضییع حقوق عامه با استفاده از ابزارهای دراختیار،یکی از مهمترین وظایف مدعی العموم است . دادستان ها در خط مقدم دفاع از حقوق مردم قرار دارند ،دفاعی که در چارچوب وظایفی که قانون در اختیار آنان قرار داده است در بسیاری از مواقع نتیجه بخش بوده است .

دستیازی به منابع عمومی وبیت المال یکی از شیوه های بوده است که از دیربار سوداگران را برآن داشته است تا از طرق مختلف و بهره گیری از روش های شبه قانونی ویا متقلبانه ،منابع عمومی را به نفع خود ونردیکانشان در اختیار بگیرند.

زمین خواری ،کوه خواری وجنگل خواری در مناطق ما از مصادیق مهم تضییع حقوق عامه به شمار می روند که این سالها در بسیاری از موارد با ورود به موقع مدعی العموم و خلع ید از متجاوزین و سوء استفاده گران به سبد بیت المال بازگردانده شده اند.

این روزها خبر های امیدوارکننده ای از مبارزه بی امان دادستان ها با مصادیق مجرمانه تضییع حقوق عامه به گوش می رسد ،خبر هایی از جنس قلع وقمع بناهای غیر قانونی ویا رفع تصرف از هزاران متر از اراضی ملی که این روزها امیدها برای مبارزه با فساد را بیش از پیش تقویت کرده است .

دادستان چرداول از این دست قضات است که بررسی پیشینه خدمتی وی بیانگر حساسیت بالای وی به تضییع حقوق عامه و مخصوصا تصرف منابع ملی است .

بدنبال انتشار اخبار قلع وقمع دو بنای غیرقانونی در شهرستان چرداول ،این بار دفتر دادستان این شهرستان از رفع تصرف 13هزار متر از اراضی ملی خبر می دهد .

ورود قاطعانه دادستان شهرستان چرداول به مقوله تصرف غیرقانونی اراضی ملی و رفع تصرف از این میزان زمین و قلع وقمع دو بنای غیر قانونی در کمتر ازیکماه بیانگر برنامه ای هدفمند از سوی دادستان جدید این شهرستان در راستای صیانت از منافع ملی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار