افزایش تعداد زائران کشته و مفقود شده اردبیلی در حادثه منا
علاوه بر شناسایی چهار زایر کشته شده اردبیلی در حادثه مراسم رمی جمرات ، تاکنون مفقود شدن 9 زائر دیگر از استان اردبیل نیز تایید شده است. با جمع اسامی تعداد کشته ها ومفقودان حادثه منا ، تاکنون نام 13 زائر از استان اردبیل در جمع کشته ها و مفقودهای این حادثه قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 26 September 2015

کشته و مفقود شدن 13 زائران اردبیلی تایید شده است

جانشین مدیر کل حج و زیارت استان اردبیل اعلام کرد علاوه بر شناسایی چهار زایر کشته شده اردبیلی در حادثه مراسم رمی جمرات ، تاکنون مفقود شدن 9 زائر دیگر از استان اردبیل نیز تایید شده است.

به گزارش تابناک اردبیل، با جمع اسامی تعداد کشته ها ومفقودان حادثه منا ، تاکنون نام 13 زائر از استان اردبیل در جمع کشته ها و مفقودهای این حادثه قرار گرفته است.

به گفته پیرجباری ، جانشین مدیر کل حج و زیارت استان اردبیل با بیان اینکه هنوز اطلاعی از سرنوشت افراد مفقود شده وجود ندارد افزود: هشت نفر از زائران مفقود شده از کاروان آقای موسی افغانی اصل و از جمله خود وی مفقود شده اند و مابقی زائران مفقود شده این کاروان عبارتند از : اروجعلی برازنده ، رضا حسینی ، احمد ستوده ، محبوب صمدیان ، نوحعلی قاسمی ، صاحبعلی قربانی و منصور کشفی 

به گفته وی همچنین نام آقای "بالا اوغلاون برگستان" از کاروان آقای یعقوبی نماد نیز جزو زائران مفقود شده اعلام شده است.

به گزارش تابناک اردبیل علاوه بر افراد مفقود شده ، دیروز اعلام شد که اجساد چهار زایر اردبیلی به نامهای آقایان مالک دهقان خیاوی، فراهم نوری نوران، بلال اسلامیان و بایرامعلی بخته که همگی از اعضای کاروان آقای افغانی بوده اند ، شناسایی شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
یاشار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
برای درگذشتگان مغفرت و برای بازماندگان صبر از خدای مهربان مسئلت دارم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
عکسی راکه درسایت گذاشتیدنه تنهابرای زائرین مکه بی احترامی بزرگی است بلکه برای انسانیت بی احترامی است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار