تابناک-عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: پرونده‌ای در هیات تجدید نظر مالیاتی استان قرار دارد که تا کنون به نتیجه نرسیده است. اگر این موضوع حل نشود۷۰میلیارد تومان جریمه به شهرداری تحمیل می‌شود و اگر جریمه انجام شود حکم قابل تجدید نظر خواهی نیز نیست.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰ 02 November 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا حیدری سراجی عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ظهر امروز در یازدهمین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان اظهارداشت: مطرح شدن طرح انتزاع پارسیان و الحاق آن به استان هرمزگان در حالی که چندین سال پیش بخشی از اراضی و معادن این استان تحت عنوان معادن فاریاب به استان کرمان الحاق شد امری ظالمانه است و باید جلوی آن گرفته شود.


وی ضمن تبریک انتصاب استاندار جدید هرمزگان بیان کرد: جناب آقای مهندس دوستی همانطور که مردم این استان را دوست دارید خاک و آب این استان را هم دوست داشته باشید و برای لغو مصوبه انتزاع روستاهایی از پارسیان تلاش کنید.

 

حجت الاسلام والمسلمین حیدری سراجی ابراز داشت: با توجه به اینکه شهردار بندرعباس از چهره های انقلابی، جوان و خدمتگزار در همه عرصه های مدیریتی استان است مردم شهر انتظار دارند که در این مدت کوتاه باران باشید و بر همه ببارید با شعار نه بلکه با عمل برای حل چالش های چندین ساله شهر بندرعباس آستین همت بالا زده و به پشت میز نشینی پشت پا زده و نه با چکمه های نمایشی بلکه با پاهای عریان و دستهای برهنه با تیم مدیریتی منسجم گامی در جهت توسعه، عمران شهر بردارید.


عضو شورای شهر بندرعباس بیان کرد: لازم است شهردار محترم در انتخاب مدیران و معاونین شهرداری حساسیت لازم را به خرج دهد و از مشورت دیگران نیز بهره بگیرد و همچنین تذکرات جدی به مدیرانی که توجه به مطالبات مردم نمی کنند بدهد.


حیدری ادامه داد: استرداد ارزش افزوده موضوع تبصره هفت ماده ۱۷ در سال ۱۳۹۷ در هیات تجدید نظر مالیاتی استان قرار دارد که تا کنون به نتیجه نرسیده است. اگر این موضوع حل نشود ۷۰ میلیارد تومان جریمه به شهرداری تحمیل می‌شود که قابل تجدیدنظر خواهی نیست لذا این موضوع و جلوگیری از جریمه نیز باید در دستور کار قرار گیرد.


عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: ما همه برای خدمت به مردم اینجا آمده ایم و در خدمت کردن با هیچ کس شوخی نداریم و اگر در مدیران شهرداری کم‌ کاری ببینیم بدون اینکه به جایگاه و ارتباطات او توجهی داشته باشیم با آن ها برخورد خواهیم کرد.


حجت الاسلام والمسلمین حیدری سراجی خاطرنشان کرد: وضعیت خیابان های شهر مناسب نیست و مردم به شدت گلایه مند و ناراضی هستند؛ وقتی ایرادی در خیابان ها ایجاد می شود مدت زیادی طول می کشد تا آن مشکل رفع شود؛ ما در خیابان های شهر هم فحش و ناسزا می خوریم و هم گاهی خودمان به خودمان فحش می دهيم مدیران شهرداری اگر نمی توانند مشکل خیابان ها و چاله های آن را حل کنند اعلام کنند و یک کامیون شن و یک عدد بیل و یک کارگر به ما دهند من و جناب آقای عباسی حاضریم شخصا خودمان مشکلات خیابان ها را حل می کنیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار