کمک پنج میلیارد و 500 میلیون ریالی قمی ها به جشن عاطفه ها

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم گفت: مردم قم حدود پنج میلیارد و 500 میلیون ریال به جشن عاطفه ها کمک کردند.
کد خبر: ۹۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ 22 September 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی قم، افشین پایانی فر  ضمن قدردانی از مردم نیکوکار استان با اشاره به اینکه کمکهای مردم در جشن عاطفه ها به دو بخش تقسیم می شود افزود: این کمکها بصورت نقدی و غیر نقدی به پایگاههای کمیته امداد تحویل شده است.

وی مجموع کمکهای نقدی جشن عاطفه را بیش از یک میلیارد ریال و مجموع کمکهای غیر نقدی جشن عاطفه ها را نزدیک به 4 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این کمکهای غیر نقدی شامل پوشاک ، کفش و لوازم التحریر می باشد.

وی افزود: بعنوان مثال تولیدکنندگان و فروشندگان کفش در قم نزدیک به 10 میلیارد ریال از محصولات خود را به جشن عاطفه ها اختصاص دادند که شامل 20 هزار و 300 جفت کفش و دمپایی بوده است.

پایانی فر کمکهای تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک و لوازم التحریر را نیز قابل توجه ذکر کرد و افزود: این کمکهای نقدی و کالاها در اسرع وقت به دست دانش آموزان نیازمند خواهد رسید.

جشن عاطفه ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در آستانه بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور در استان قم برگزار شد. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار